۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 310218

ارتش لبنان می گوید ابراهیم قاسم الاطرش سرکرده گروه تروریستی داعش در منطقه عرسال را دستگیر کرده است.

سرکرده داعش در عرسال  دستگیر شد

پایگاه خبری عربی 21  روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر گزارش داد الاطرش همان کسی است که در سال گذشته تعدادی از نیروهای امنیتی و ارتش لبنان را ربود.

براساس بیانیه ارتش لبنان، پرتاب راکت به سمت شهرک‌های منطقه البقاع در جنوب لبنان، بمب گذاری خودروها و هدف قرار دادن غیرنظامیان از اقدامات خرابکارانه ابراهیم قاسم الاطرش به شمار می آید.

در همین راستا روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد دستگیری الاطرش به دلیل ارتباطات گسترده وی با جبهه النصره و داعش شکار بزرگی محسوب می‌شود.

وی با ابومالک التلی سرکرده کنونی گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره در منطقه القلمون در تشکیل گروه‌های تروریستی در بلندی‌های شهرک عرسال همکاری کرده است و قبل از اینکه با داعش بیعت کند و به عنوان سرکرده این گروه در عرسال انتخاب شود، مسئول گروه تروریستی «لواء الحق» بوده است.

روزنامه لبنانی السفیر به نقل از یک منبع امنیتی نوشت که ارتش لبنان از دوم اوت سال 2014 تاکنون حدود 200 تروریست را بازداشت کرده است.

براساس این گزارش، نیروهای امنیتی لبنان هم اعضای یک باند زیر زمینی وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش را قبل از ارتکاب عملیاتی تروریستی در لبنان بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند اعضای پنج نفره این گروه را که همه لبنانی هستند، بعد از عملیات رصد و تعقیب و به دستور دادستانی کل لبنان بازداشت کنند. اعضای این باند داعشی قصد داشتند در مسیر خودروهای نیروهای امنیتی و ارتش لبنان  بمب کار بگذارند./پرس تی وی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انار IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    از خوشان است عرب است چکار خواهند کرد خودشان مگر تشگیلات داعش را درست نکردند