قدس آنلاین- ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جنگ تحمیلی ملت ایران را آبدیده کرد و ملت سلحشور و انقلابی ایران نشان داد که همه چیز خود را برای دفاع از نظام و اسلام فدا خواهند کرد.

جنگ تحمیلی ملت ایران را آبدیده کرد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه پایداری، استقامت و دلاورمردی های رزمندگان در کنار فرهنگ شهادت طلبی از عوامل مهم و اصلی پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است، اظهارداشت: هدف از تحمیل جنگ بر ایران اسلامی، سقوط و شکست نظام بود، نظام سلطه وقتی توانایی شکست انقلاب را در درون کشور نداشت دست به یک اقدام احمقانه دیگری زد و با همکاری رژیم بعثی هجمه گسترده ای را برای اشغال کشور ما آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه مسوولان آموزش و پرورش باید علاوه بر اهتمام جدی در امر تعلیم و تربیت، دانش آموزان را با حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند، افزود: این جنگ ملت بزرگ ایران اسلامی را آبدیده کرد و ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که همه چیز خود را برای دفاع از نظام و اسلام فدا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رعایت خطوط قرمز، حفظ منافع ملی و تکیه بر ارزش ها و اصول انقلابی را از مطالبات رهبری در بررسی برجام عنوان کرد و بیان داشت: بررسی برجام نباید سبب دو قطبی شدن جامعه شود که این موضوع کار بسیار اشتباهی است و موجب آسیب رساندن به جامعه و نظام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با انتقاد از عملکرد مطبوعات و رسانه هایی که باعث دو قطبی شدن جامعه در بحث توافق هسته ای ایران و 5+1 شده اند، خاطرنشان ساخت: در این خصوص هدف اصلی سیاست راهبردی مجلس، دولت و آژانس انرژی اتمی باید حفظ منافع ملی و امنیت پایدار نظام باشد و به این مقوله به طور جد توجه شود.

وی همچنین با ابراز تأسف از درگذشت آیت الله خزعلی و عرض تسلیت به بیت آن عالم مجاهد و گرانقدر، یادآور شد: این عالم بزرگ از پیشکسوتان نظام و از انقلابیون طراز اول و از شاگردان برجسته امام(ره) بوده و امام راحل نسبت به ایشان نظر فوق العاده ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و لزوم اهتمام جدی مسوولان کشوری، استانی و بخش های خصوصی برای اجرایی کردن سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب از دولت خدمتگذار و مردم می خواهد اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است که قطعا با اراده و عزم ملی این شعار محقق خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.