۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 310556

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دفاع مقدس، سرمشق همیشگی ملت ایران و الگوی موفق در برابر چشم‌های همه ملت‌های مسلمان است.

 نقش بانوان در دفاع مقدس تبیین می‌شود
1428388962208_11.pngسرهنگ علی‌نژاد که در نشست خبری درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس سخن می‌گفت توضیح داد: دفاع مقدس واقعه بزرگی در تاریخ انقلاب و کشورمان حتی در منطقه بود، هفته دفاع مقدس درواقع هفته ایثار و فداکاری است که در این هفته بزرگترین امتحان فداکارانه ملت ما صورت گرفت و بسیجیان در طول دفاع مقدس زیباترین صحنه‌های فداکاری را رقم زدند.

 

وی بیان کرد: تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس افتخاری است که امروز این نیروها و ملت ما می‌توانند آن را در سوابق درخشان خود جای دهند. این هشت سال پایه‌گذار یک غرور ملی برای ملت ایران شد که با رشادت‌های جوانان ملت ایران جبهه جنگ را به یک مدرسه عشق تبدیل کرد که انسان را کاملا دگرگون ساخت.

 

سرهنگ علی‌نژاد خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، سرمشق همیشگی ملت ایران و الگوی موفق در برابر چشم‌های همه ملت‌های مسلمان است. جنگ برای ما خیر و برکت داشت، علی‌رغم اینکه کار پیچیده‌ای بود ومدیریت در جنگ کار بسیار سنگینی بود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان گفت: نمایش توانمندی و نواوری در صنعت علمی و دفاعی کشور، تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس، تبیین نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ،رهبری،وحدت ملی، بصیرت ،دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت‌های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی بخشی از موضوعاتی هستند که در ایام هفته‌دفاع مقدس مورد توجه قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.