رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ابعاد حقوقی برجام فردا در کمیسیون ویژه برجام بررسی می‌شود، گفت: بسیاری معتقدند مجلس ششم تندروترین مجلس بوده نه نهم و نمایندگان فعلی نیز طبق قانون اساسی نظرات خود را آزادانه مطرح می‌کنند.

ابعاد حقوقی برجام فردا بررسی می‌شود/ مجلس نهم تندرو نیست
به گزارش قدس آنلاین، علاالدین بروجردی در گفتگو با فارس، در ارتباط با وضعیت توافق برجام  و ورود مجلس به آن اظهار کرد: ابعاد مختلف برجام بررسی‌ شده و فردا نیز با حقوقدان‌ها برای بررسی ابعاد حقوقی برجام جلسه‌ای داریم.

وی در ارتباط با حضور تیم سابق مذاکره‌کننده در کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: مجموعه نظرات مطرح و بحث پخته‌تر می‌شود و در نهایت می‌توان به جمع‌بندی بهتری رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات دهمین مجلس گفت: مجلس در هر مقطعی باید مشکلات نظام را حل کند و در مقطع فعلی جنگ تحمیلی اقتصادی به ملت ایران است و قطعاً اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همه طیف‌های سیاسی در مجلس در بعد از انقلاب اسلامی حضور داشتند و ما باید به رأی مردم احترام بگذاریم و آنها هستند که مجلس آینده را انتخاب می‌کنند.

بروجردی با اشاره به اینکه برخی مجلس نهم را تندرو می‌دانند، گفت: البته بسیاری معتقدند مجلس ششم تندروترین مجلس بوده است و نمایندگان مجلس فعلی نیز طبق قانون اساسی نظرات خود را آزادانه مطرح می‌کنند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.