رها حاتمی: كاروان كشتي ايران برگشته اما حواشي بجا مانده از لاس وگاس تمامي ندارد و هر روز خبر تازه‌اي مي‌رسد به خصوص درباره چهره اصلي اين رقابت‌ها.

کنار گذاشتن  سوریان از المپیک؛  شایعه یا واقعیت؟

چهره اي كه كشتي نگرفت اما خبرسازترين بود و حالا كه به ايران برگشته، همچنان حرف‌هايي در موردش شنيده مي شود. احوالپرسي از دوستان، دليلي است كه از زبان حاجي پور و بعضي از مسؤولان فدراسيون درباره غيب چند روزه او در آمريكا شنيده مي‌شود، اما به هر حال اين غيبت و بعد آفتابي شدن ملي پوش 59 كيلوگرم همچنان در ابهام است و به واسطه همين ابهام است كه هر روز خبرهايي شنيده مي شود. از اين جهت كه در چنين شرايطي معمولا حرف وحديث زياد مي‌شود، از كنار خيلي از آنها عبور مي‌كنيم اما در مورد يكي از آنها نمي‌توان بي‌تفاوت بود. با اينكه حاجي پور به ايران برگشته اما اين سؤال در اين چند روز مطرح بوده كه فدراسيون چطور توانسته اين كشتي گير را راضي به برگشت كند؛ كه پاسخي كه براي اين پرسش پيدا مي‌شود، خيلي چيزها را تحت تأثير قرار مي‌دهد. اين روزها از زبان بعضي از اهالي اين رشته شنيده مي شود كه اين كشتي گير با وعده حضور در رقابت هاي انتخابي المپيك و حضور در ريو به ايران برگشته است؛ يعني به او وعده داده شده كه بيايد تا فرصت شركت در المپيك در اختيارش قرار گيرد كه اگر اين وعده صد در صد باشد و مسؤولان فدراسيون تمايلي به اجرايش داشته باشند، اين پرسش پيش مي آيد كه تكليف حميد سوريان چه مي شود؟

البته بعد از اتفاقي كه در رقابت‌هاي جهاني افتاد، نابغه ايراني با انتقاد بعضي از مديران فدراسيون و حتي اعضاي شوراي فني و رئيس فدراسيون مواجه شده و وجهه سابق را ندارد به خصوص اينكه معتقدند تلاشي كه بايد انجام مي‌شده، نشده و همين موضوع احتمالا حميد سوريان را در آينده با مشكلاتي مواجه مي كند. به هر حال اگر حاجي پور با اين وعده به ايران آمده باشد،  مي‌توان گفت كه در ماههاي آينده و در آستانه رقابت هاي كسب سهميه المپيك، چالش هاي تازه اي پيش روي وزن 59 كيلوگرم قرار مي‌گيرد و قطعا فدراسيون با دغدغه هاي تازه اي مواجه مي شود كه بايد از حالا برايش فكري كند.البته شايد براي خيلي‌ها جايگزيني حاجي پور به جاي سوريان بعيد باشد اما اين فدراسيون نشان داده كه ابايي از كنارزدن نام ها ندارد و اگر حميد سوريان نتواند در ماههاي آينده، نظر فدراسيون را جلب كند، هيچ بعيد نيست كه اين اتفاق اين بار براي او تكرار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.