۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
کد خبر: 311158

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه پیشنهاد تغییر تعرفه واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی مطرح شده است، گفت:‌ بعید می‌دانم تصمیم جدیدی برای تعرفه واردات خودرو گرفته شود.

نعمت‌زاده:تغییر تعرفه واردات خودرو بعید است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،‌ حمیدرضا نعمت‌زاده در نشست خبری شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مورد پیشنهاد گمرک برای کاهش واردات خودرو اظهار داشت: این پیشنهاد فقط مربوط به خودروهای گران‌قیمت و 2500‌سی‌سی به بالا بوده است.

وی افزود: ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت هم روی این موضوع کار کرده و پیشنهاد داده بودیم، زیرا هم‌اکنون واردات این خودروها ممنوع است و برخی معتقدند چون برخی دستگاه‌ها نیاز به این نوع خودروها هستند، باید با تعیین تعرفه وارد شود.

نعمت‌زاده تصریح کرد: در مجموع بعید می‌دانم تصمیم جدیدی برای تغییر تعرفه واردات خودرو گرفته شود و همیشه نظرات کارشناسی در این زمینه وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نوسان نرخ ارز گفت: برای نرخ ارز نوسان جدی نخواهیم داشت و روند 6 ماه گذشته نشان می‌دهد که تمام مسائلی که وجود دارد، مانند تحریم دامنه نوسان محدود است و ما بهترین شرایط را داریم.

وی با بیان اینکه نرخ واقعی ارز در همین حدود است، افزود: نباید انتظار دیگری از نرخ ارز داشته باشیم و بنده بعید می‌دانم حتی با اجرای توافق برجام نرخ ارز افت قابل توجهی داشته باشد.

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    تا كار گزاران سازندگي سياست هاي اقتصادي را تعيين مي كنند همه منافع فقط در سبد ثروتمندان خواهد رفت . و هيچ تغييري در نرخ هاي كالا هاي با كيفيت ايجاد نخواهد شد . اين را تجربه گذشته تا حال مي گويد .