سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه پیروزی بر سپاهان را فراموش می‌کنیم، گفت: حضور پرشور تماشاگران قمی به صبا انگیزه و روحیه داد.

علی دایی بعد از رقم زدن اولین شکست سپاهان چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان که با نتیجه یک بر صفر با پیروزی صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازی سختی را به سود خود پایان دادیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم که امروز بازی خوبی ارائه دادند و ۳ امتیاز باارزش به دست آوردند.

وی افزود: شروع خوبی داشتیم و می‌توانستیم در‌‌ همان نیمه نخست کار را تمام کنیم و در نیمه اول ۳ گل به ثمر برسانیم و در نیمه دوم نیز با وجود فشار تیم سپاهان، دفاع ما هیچ اشتباهی نداشت و این قابل تقدیر بود.

سرمربی صبای قم گفت: از همه تماشاگرانی که امروز در ورزشگاه یادگار امام از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و حضور آن‌ها به همه ما روحیه و انگیزه دوچندانی داده بود و امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد و در بازی‌های خانگی آینده صبا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

دایی بیان داشت: برای حضور هواداران قمی در ورزشگاه همه ارگان‌ها و نهاد‌ها در قم باید دست به دست هم بدهند تا ذوق و شور و نشاط به جوان‌ها تزریق شود و شرایط بهتری برای حضور مردم در ورزشگاه مهیا شود و به نظر من هر کاری که برای جوان‌ها انجام دهیم باز هم کم است.

وی درباره داوری بازی با سپاهان عنوان کرد: داور بازی قضاوت بدی نداشت اما در یک صحنه آوانتاژی که داور به سود ما نداد سبب شد یک موقعیت تک به تک از تیم ما گرفته شود.

سرمربی صبا گفت: این بازی را فراموش می‌کنیم و از فردا خود را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم و در تعطیلات لیگ اردوی یک هفته‌ای در شمال کشور برپا خواهیم کرد.

دایی در مورد وضعیت رضا حقیقی در صبا تصریح کرد: حقیقی مدتی است که با ما در مورد حضورش در یک تیم خارجی صحبت کرده و ما هم مخالفتی نداریم زیرا ما کسانی را در تیممان می‌خواهیم که دلشان با تیم باشد و برای رضا حقیقی هم آررزوی موفقیت می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.