آقای گل ملی فوتبال جهان در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ابراز امیدواری کرد این قهرمانی تلنگری برای توجه بیشتر به فوتسال و فوتبال بانوان باشد.

متن پیام علی دایی برای دختران فوتسالیست ایران

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و فعلی تیم فوتبال صبای قم طی پیامی قهرمانی تيم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 - مالزی را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

« قهرمانی مقتدارنه تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شاهکار و اتفاق مهمی بود که توجه و تحسین همه رسانه‌های بین‌المللی را در پی داشته است. این قهرمانی زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم آنها با کمترین امکانات و بازی تدارکاتی توانستند جام را به ایران بیاورند و مایه فخر مردم فوتبالدوست شوند.

این قهرمانی را به این عزیزان صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در مسابقات جام جهانی هم به توفیقاتی دست یابند. تبریک ویژه‌ای هم می‌گویم به خانم فرشنه کریمی که بهترین بازیکن آسیا شده‌اند.

امیدوارم این قهرمانی تلنگری باشد برای توجه بیشتر به فوتسال و فوتبال بانوان و قطعا رسانه‌های ورزشی که در رشد و پیشرفت همه ما نقش داشته‌اند، می‌توانند در توجه هر چه بیشتر مسئولان به این تیم موثر باشند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 1
    اصلانم جای افتخار نداره چه معنا داره زن بره مقام بیاره واسه ما مردها
  • امید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا خسته نباشید.مطمئن باشید که میتوانید جام قهرمانی جهان رو هم به ایران بیاورید.امیدوارم فوتبالیستهای مرد کشورمان،شما رو الگوی خودشان قرار دهند.