قدس آنلاین لرستان-همزمان با سومین روز از هفته ناجا ،مقدار دو تن ۶۲۰کیلوگرم انواع مواد مخدر با حضور فرمانده انتظامی استان لرستان در شهرستان خرم آباد امحاء شد.

امحاء  بیش از دو تن انواع مخدر در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرتیپ دوم قنبری  در مراسم امحاءکه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ،با اشاره  به راه اندازی قرارگاه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در استان و همزمانی آن  در سراسر کشور گفت : نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در جهت ریشه کن کردن مواد افیونی  با همدلی سایر دستگاه ها ،فضارا برای باندهای مواد مخدر در استان ناامن خواهد کرد .

وی در ادامه با تقدیر از دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ومجموعه تحت امر اظهار

داشت : تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در افزایش کشفیات  مواد مخدر در استان داشته است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به امحاء مقدار دوتن  620کیلو و880گرم انواع مواد مخدر  افزود:  این مقدار مواد طی مدت شش ماه امسال از قاچاقچیان  وسوداگران مرگ کشف شده است که این اقدام حاصل تلاش مضاعف همکاران وسایر نهادها از جمله دستگاه مقتدر قضایی و مردم فهیم استان است.

در ادامه مراسم آقا میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ،با تقدیر از سردار قنبری فرمانده انتظامی استان ودیگر سازمان های مرتبط،  کشفیات مواد مخدر در استان را حاصل تلاش وکوشش سبز پوشان نیروی انتظامی عنوان کرد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد مسوولان ومردم شهید پرور استان لرستان ، سربازان گمنام امام زمان (عج) را در امر مبارزه با مواد مخدر مانند گذشته در انجام این مسوولیت خطیر یاری نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.