شاهرخ ایرانی: یک لحظه خودتان را بگذارید به جای برانکو ایوانکوویچ. مرد کروات فکر می‌کرد یک تیم خوب ساخته، ...

 ایوانکوویچ : از بازی با صبا فقط سه امتیاز را می‌خواهیم

 اما در ابتدای فصل بدشانسی‌ها و ناداوری‌ها آزارش داد و حالا هم کاپیتان تیمش که صحیح و سلامت بود، شب خوابید، اما صبح دیگر بیدار نشد. برانکو واقعاً شرایط دشواری را تحمل می‌کند:

 

     ما نمی‌دانیم باید از شما برای بازی جمعه چه انتظاری داشته باشیم!

از من بخواهید که به همراه بازیکنانم بازی با صبای قم را ببریم. ما باید این کار را انجام دهیم.

     یعنی قول پیروزی مقابل صبا را می‌دهید؟

- این یک وعده نیست، یک انگیزه و یک هدف است. از بازی با صبا فقط سه امتیاز را می‌خواهیم، همین.

    اوضاع تیم چطور است؟

نمی‌توانم به شما بگویم همه چیز عالی است؛ چون آدم دروغگویی نیستم. می‌خواهم این را بگویم که بازیکنانم با یک شوک بزرگ مواجه شده اند. خیلی از آنها نمی‌دانند باید چطور با این شرایط کنار بیایند. برخی که باتجربه‌ترند نیز درگیر خاطرات هادی نوروزی هستند و این مسایل نمی‌گذارد آنها شاد و بانشاط مثل گذشته باشند.

 من هم نمی‌توانم چنین انتظاری از بازیکنانم داشته باشم که آنها را مثل گذشته ببینم، اما چه می‌توان کرد. من دو برابر بازیکنانم عمر کرده‌ام و تجربیات زیادی دارم. به آنها گفته‌ام این شرایط ممکن است برای هر باشگاه دیگری هم بیفتد اما متأسفانه در اردوی ما اتفاق افتاده است.

    چه نقشه‌هایی برای شکست دادن صبای قم دارید؟

- اینها را در زمین بازی می‌بینید. من معتقدم این بازی به نام هادی است، نه پرسپولیس. خوشبختانه بازیکنان هم این مسأله را قبول کرده‌اند و می‌خواهند با تمام وجودشان بجنگند تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خودمان کنیم. بازی دشواری است. می‌توانم ساعتها برایتان از دشواری‌های بازی روز جمعه صحبت کنم، اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌رویم تا سه امتیاز خانگی را در ورزشگاه خودمان نگه داریم. این یک ایده بزرگ و جذاب برای پرسپولیس است.

     شنیده‌اید که هواداران برنامه‌های مختلفی دارند تا یاد هادی زنده نگه داشته شود؟

- بله، همه اینها را می‌دانم. تشویق هادی نوروزی حتماً به تیم ما انرژی‌های بیشتری می‌دهد و من هم دنبال همین هستم. می‌خواهم انگیزه‌های بازیکنانم در دقایق مختلف از بازی افزایش یابد. به دنبال یک پیروزی معمولی نیستم، دلم می‌خواهد در این بازی که باید آن را به هادی نوروزی تقدیم کنیم، یک خاطره بزرگ بسازیم. این می‌تواند سبب آرامش روح هادی شود.

     این بازی در واقع جدال شما با علی دایی است، قبول دارید؟

- هیچ مشکل یا درگیری و حتی جدال تاکتیکی با دایی ندارم. او شاگرد من بوده و نمی‌توانم بگویم دوستش ندارم. حتماً علی دایی که تیمی پرمهره و خطرناک دارد، برای شکست دادن پرسپولیس یا کسب امتیاز از ما برنامه‌های زیادی در ذهن دارد، ولی امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم صاحب امتیازات کامل شویم. بگذارید به زمین بازی برویم و ببینیم چه پیش می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.