پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي: رئیس دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی در مراسم نكوداشت امام جمعه سابق تربت حيدريه ...

ثبات و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون ولایت فقیه است

 و مديرعامل فعلي بنياد پژوهشهاي اسلامي آستان قدس رضوي گفت: ثبات و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون ولایت فقیه است.

اين مراسم با حضور مسؤولان ادارات، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و جانبازان و مردم شهید پرور و ولایتمدار تربت‌حیدریه در مسجد جامع این شهر و به همت دفتر شوراي سياستگذاري ائمه جمعه خراسان رضوي و فرمانداري شهرستان تربت حيدريه برگزار شد.در این مراسم فتحی‌نیا، فرماندار تربت حیدریه با قدردانی از زحمات 13 ساله حجت الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار، مدیریت و نقش ممتاز در ترویج فرهنگ اسلامی، ارتباط نزدیک با شهروندان تربت‌حیدریه، توجه به نیازها و تلاش در رفع مشکلات معیشتی، بهداشتی و... را از ویژگی‌های ایشان برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین معادی، رئیس دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی نیز با بیان این مطلب که درحال حاضر موج‌های سهمگین در اطراف کشور به کشتی انقلاب برخورد می‌کند و این ثبات و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون ولایت فقیه و عمق بخشی ارتباط مردم با مقام ولایت است، تصریح کرد: اقتدار و برکات نماز جمعه در نوع ارتباط با ولی امر مسلمین است و امام جمعه‌ای موفق است که گفتار و دستورهای رهبری جامعه را در نمازهای جمعه برای مردم تبیین و روشنگری کند و این از مشخصه‌های رفتاری و کلامی حجت الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار نیز از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان این مراسم قدردانی و تشکر کرد.شایان ذکر است؛ حجت الاسلام شریعتی تبار مدت ۱۳ سال امامت جمعه تربت حیدریه را برعهده داشت که پس از ابلاغ حکم تولیت عظمای آستان قدس رضوی، مسؤولیت بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی را برعهده گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.