رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورا تهیه و تدوین طرحی در زمینه بازنگری احراز شرایط استاندارد دستگاه‌های تاورکرین را باید در دستور کار قرار دهد.

بازبینی در احراز شرایط استاندارد جرثقیل‌ها ضروری است/ سینما آزادی باید تاییدیه آتش نشانی را بگیرد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، مهدی چمران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورا با اشاره به حادثه واژگونی جرثقیل، گفت: باید برای پیشگیری از حوادث اینچنینی طرحی در شورا تهیه شود تا سازمان‌های مربوطه را به گونه‌ای مسئول کنیم تا بازبینی در احراز شرایط استاندارد این دستگاه ها به عمل آورند.

چمران ادامه داد : در سال گذشته هم حوادثی از این قبیل در شهر تهران رخ داد و باید هر چه سریعتر تدبیری در این زمینه اندیشیده شود و بازنگری در نصب ، نگهداری و کارکرد جرثقیل و تاور گرین ها صورت گیرد.

وی با اشاره به موضوع ایمنی سینما آزادی، گفت: سازمان آتش نشانی هنوز به این سینما تاییده نداده و این سینما پایان کار ندارد . این سینما بایستی با استاندارد های شهرداری خود را هماهنگ کند.

در ادامه این جلسه همچنین محمد حقانی نسبت به عدم اجرای تبصره 51 بودجه اعتراض کرد و افزود: در حالی که در بسیاری از تبصره‌های بودجه شاهد تخصیص 100 درصدی یا بیش از آن نظیر برخی موسسات خیریه هستیم اما در مورد تبصره 51 که مربوط به تملک باغات کن می‌شود هنوز اقدام اجرایی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد : پیگیری این موضوع توسط هیات رییسه یکی از خواسته‌های من است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.