قدس آنلاین یزد - معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: هر سال در ماه محرم همزمان با سراسر کشور طرح احسان حسيني در استان يزد اجرا مي شود.

اجراي طرح احسان حسيني همزمان با ماه محرم

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، سيدجلال حسيني با بيان اين خبر اظهار داشت  : اين نهاد در ماه محرم و صفر آماده دريافت و توزيع نذورات و احسان عاشقان سيدالشهدا(ع) در بين محرومان و نيازمندان جامعه است و مردم خير دارالعباده مي توانند نذورات خود را براي کمک به نيازمندان واقعي به پايگاههاي امداد و مراکز نيکوکاري تحويل دهند.

وي با اشاره به اهداف طرح احسان حسيني افزود: استفاده از ظرفيت معنوي مومنين براي خدمت به نيازمندان در ماه محرم و صفر، ساماندهي نذورات مردمي جهت توزيع بين مستمندان واقعي جامعه و تقويت و تبيين فرهنگ احسان از اهداف اين طرح است.

حسيني با بيان اينکه توزيع نذورات مردم در ماه محرم بر اساس نيات خود اشخاص انجام مي‌شود، تصریح کرد: کميته امداد، آمادگي دارد نذورات مردمي را در قالب کمک‌هاي نقدي، غير نقدي، جيره خشک و همچنين غذاي گرم جمع آوري و بين نيازمندان جامعه توزيع نمايد.

معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: به منظور اجراي طرح احسان حسيني در ايام محرم و صفر، از ظرفيت مساجد، حسينيه ها، تکايا و هيات هاي مذهبي و نيز نقش روحانيون، مبلغان و مداحان در ترغيب مردم به انجام کار خير استفاده خواهد شد.

سيدجلال حسيني اذعان داشت: اجراي طرح احسان حسيني تا پايان ماه صفر ادامه دارد و مردم خير استان به منظور تحويل نذورات و احسانات خود در قالب اين طرح مي‌توانند به دفاتر کميته امداد در استان مراجعه و يا با شماره تلفن 1811 تماس حاصل فرمايند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.