۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
کد خبر: 318377

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز دوشنبه در مقاله ای با عنوان 'خون یمنی و ثروت سعودی' به قلم عبدالله المغربی نوشت: رافضی، داعشی، سعودی، سنی، شیعی، قاتل و مقتول کلماتی آشنا در صحنه درگیری ها در یمن است.

حراج خون یمنی ها با ثروت سعودی ها

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، این نویسنده می افزاید، ساختمان ها در یمن فرو می ریزند، فرزندان یمن قربانی می شوند، آثار تمدن از بین می رود و بدون هیچ دلیل و برهانی و دانسته یا نادانسته و بدون شناختی برادرکشی می شود و سعودی ها هزینه اش را می پردازند.
المغربی با اشاره به خونریزی بین گروه های یمنی فریب خورده با پول عربستان ادامه داد: بعضی ها بدون هیچ توجیه و دلیلی و به ناحق برادرکشی می کنند و ریختن خون برادران یمنی شان را حلال می شمارند، آیا این عین تعصب جاهلانه نیست؟.
در این مقاله آمده است: (برخی گروه های یمنی) به خاطر پول دست به هرکاری می زنند و ارزش ها را زیر پا می گذارند؛ این گونه زندگی کردن یعنی مرده متحرک بودن و زندگی بدون وجدان یا زندگی کردن با جسم بدون داشتن هرگونه شعور و احساس.
این نویسنده می افزاید، بعضی ها پول را نهایت همه چیز می دانند و فراموش می کنند که این ماییم که پول را به دست می آوریم نه این که پول دلیل وجودی ما باشد.
المغربی در این مقاله با نصیحت به گروه های درگیر در یمن، گفته است: بیایید توطئه علیه یکدیگر را رها کنیم، مال را فراموش کنیم و حتی ذره ای هم شده به خاطر وطن تلاش کنیم تا بتوانیم با عزت و سربلندی در وطن خود زندگی کنیم چون در آن زمان است که خواهیم توانست به راحتی پول به دست آوریم و با آرامش همه مشکلات خود را حل کنیم.
عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان با حمایت آمریکا از ششم فروردین امسال، حملات هوایی، دریایی و زمینی را علیه نیروهای مقاومت مردمی یمن آغاز کرده اند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند.
در اثر این حملات تاکنون حدود 22هزار نفر از جمله زنان و کودکان شهید یا مجروح و میلیون ها نفر نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.
عربستان که ثروتمند ترین کشور عربی است با حمله به فقیرترین کشور عربی منطقه می خواهد عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن نیروهای مقاومت مردمی که امنیت شهرهای یمن را در اختیار دارند، جلوگیری کند.
متجاوزان طی این مدت پیوسته غیر نظامیان را هدف قرار داده اند و تنها در یک مورد با حمله به یک مجلس عروسی 131غیر نظامی یمنی را به قتل رساندند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.