معاون فرماندار سبزوار گفت: کمیته‌های خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر در فرمانداری سبزوار تشکیل شد.

کمیته‌های خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر در سبزوار تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حسین شاد ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی خدمات سفر سبزوار، با اشاره به پیش بینی اعزام 3هزار و 500‌زائر به مشهد الرضا(ع) از این شهرستان اظهار داشت: تعداد 5‌کمیته زیر نظر این ستاد برای رسیدگی و ارائه خدمات به زائران در ایام پایانی ماه صفر تشکیل شده است.

وی با اشاره به پیش بینی پنج پایگاه اسکان برای زائرین پیاده حضرت رضا(ع) تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته زائران در محل مرقد امام زادگان مطهر در طول مسیر ساماندهی و اسکان خواهند یافت.

شاد با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به زائران نیز پیش بینی شده خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های خدمات رسان خواسته شده تا در طول مسیر به زائران خدمات لازم را ارائه کنند.

وی با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در زمینه افزایش برودت هوا در این ایام عنوان کرد: از اداره گاز و شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان سبزوار خواسته شده تا در این مدت نسبت تامین سوخت محل‌های اسکان زائرین توجه داشته باشند.

شاد با اشاره به اهمیت پیش بینی‌ها در زمینه تامین امکانات بهداشتی و درمانی در ایام پایانی ماه صفر عنوان کرد: از اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر شهرستان این انتظار می رود تا در طول مدت اعزام زائران خدمات ویژه درمانی و پزشکی را به زائران ارائه کنند.

وی با اشاره به اهمیت توجیه مسئولان کاروان‌ها در زمینه حرکت زائران عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی، پلیس راه و اداره حمل و نقل و پایانه‌ها باید در این زمینه توصیه‌های لازم را به کاروان‌ها داشته باشند.

معاون امور عمرانی فرمانداری سبزوار با بیان اینکه رویکرد امسال ما در حوزه ارائه خدمات به زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) فرهنگی و اجتماعی است گفت: در این زمینه بسته‌های فرهنگی نیز در اختیار کاروان‌ها گذاشته خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.