فاطمه معتمدی : قدس ویژه خراسان - استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: ارتش و نیروهای مسلح عامل اقتدار کشور و آرامش ملت و هم اکنون در منطقه جنوب غرب آسیا تأثیرگذار، مؤثر و تأمین‌ کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

 دیپلماسی فعال سلاح « ایران هراسی» را ناکارآمد کرده  است

رشیدیان در همایش سیاسی فرماندهان و مسؤولان یگان‌های ارتش مستقر در مشهد با اشاره به سیر تحول کشور ازشروع پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آنچه سبب شد با همه مشکلاتی که نظام در شروع انقلاب با آن روبه‌رو بود و هست سرپا بایستد، ایمان، آگاهی و اتحاد در بین آحاد مختلف مردم بود.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور از جمله ثبات و تحولات رو به جلو اضافه کرد:کشورتوانست حرکت‌های دشمن از جمله تحریم و فشارهای سیاسی را پیگیری و این تهدیدها را پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه زمانی تصور دشمن این بود که با سلاح تحریم می‌تواند نظام جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند، گفت: اما کشور، ملت و دولت جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری این تهدید را به فرصت و نقطه قوت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه ناکارآمدی سلاح تحریم علیه ملت متحد و آگاه ایران شد،گفت:دشمن متوجه شد دیپلماسی فعال کشور سلاح ایران هراسی را کند کرده است، بنابراین مجبور شد ایران را به عنوان قدرت منطقه ای و لزوم حضور در مسایل منطقه‌ای مانند عراق و سوریه پذیرا باشد و رسماً حضور ایران را برای حل مناقشات منطقه‌ای خواستارشد.

*تهدیدها و آسیب‌های داخلی

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای داشتن مرزهای مطمئن باید به فکر امنیت و پایداری کشورهای منطقه بود، گفت: کشور با تهدیدها و آسیب‌های داخلی مانند مواد مخدر از کشورهای همسایه، وجود مهاجران خارجی غیرقانونی، مشکلات خشکسالی، مهاجرت، حاشیه نشینی و اعتیاد روبه رو است و باید برای آن کاری کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور و نظام در شرایط قدرتمندی قرار دارد و حرکت دولت و ملت رو به جلو است، ضمن اینکه اراده و اشراف رهبر فرزانه انقلاب تأثیرگذار و قدرتمندانه کشور، ملت و دولت را پیش می‌برند، با این حال باید توجه داشت دشمن به دنبال ترفندهای جدید است که باید آن را شناخت. از جمله اینکه رهبر انقلاب نیز بر مراقبت از خطر نفوذ تأکید فرمودند.

*رزمایش بزرگ سیاسی

وی در ادامه از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان بزرگ‌ترین رزمایش سیاسی در پایان سال جاری تصریح کرد: این یک عرصه همدلی و اتحاد است و باید زمینه برای حضور حداکثری و با نشاط ملت بزرگ ایران در این انتخابات فراهم شود.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین مقدسیان، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا  نیز طی سخنانی به ویژگی‌ها و شرایط 30 گانه مدیر موفق در اسلام اشاره کرد و گفت: ایمان و علم و تخصص از جمله این ویژگی‌هاست که هر چه میزان آن در فردی بیشتر باشد، آن مدیریت نیز به همان اندازه قوی و موفق خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.