نماینده مردم زاوه در مجلس به مراقبت از نفوذ دشمن در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: آمریکا به بهانه برجام به دنبال پیدا کردن راه نفوذ به ایران اسلامی است.

برجام، بهانه آمریکا برای نفوذ به ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم خسروی در گفتگو با مهر، گفت: نامه رهبری به رئیس جمهور در مورد برجام و رعایت الزامات ۹ گانه آن توسط دولت باید در اولویت اجرای برجام قرار گیرد.

نماینده مردم  زاوه در مجلس با اشاره به کارنامه جنایت های آمریکا از سال ۳۲ تاکنون بر علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: آمریکایی ها با کودتاهای مختلف، جنگ تحمیلی هشت ساله، محاصره اقتصادی و فشار تحریم به دشمنی خود با ایران اسلامی ادامه داده اند.

خسروی با بیان اینکه نباید دلخوش به چهره متبسم دشمن باشیم، تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی ابا ندارد و هر زمانی که به هدف خود نرسید، ترور شخصیت ها را در دستور کارش قرار داد.

وی به مراقبت از نفوذ دشمن در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: آمریکا به بهانه برجام به دنبال پیدا کردن راه نفوذ به ایران اسلامی است.

نماینده مردم زاوه در مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان باید با همه توان در مقابل نفوذ آمریکایی ها بایستند و راه های نفوذ آن ها را به نظام اسلامی که امانت شهدا و امام شهدا است بگیرند.

خسروی در پایان اظهار کرد: شعار پرمعنای مرگ بر آمریکا تا زمان برپایی عدالت مهدوی توسط حضرت قائم آل محمد (ص) پر رنگ تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.