منابع آگاه یمنی اعلام کردند نیروهای این کشور مواضع نظامیان عربستانی در استان مأرب را با موشک‌های آمریکایی به غنیمت گرفته شده، گلوله‌باران کردند.

مواضع نظامیان عربستانی با موشک‌های آمریکایی گلوله‌باران شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، گروه موسوم به «کتائب زید بن علی» وابسته به نیروهای داوطلب مردمی یمن اعلام کرد که تجمعات عربستان سعودی و امارات در استان مأرب، واقع در شرق یمن را با موشک‌های آمریکایی ضد زره پوش هدف قرار داده است.

«شریف حسن» سخنگوی این گروه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صنعا توضیح داد که گروه‌های داوطلب مردمی در عملیات‌های گذشته خود در استان مأرب موفق شده بودند، مقادیر زیادی موشک‌ آمریکایی از مواضع گروه‌های تروریستی به غنیمت بگیرند و در عملیات‌های کنونی آن را علیه نظامیان عربستانی و اماراتی به خدمت بگیرند.

حسن ادامه داد: بسیاری از تروریست‌ها به این دلیل از این موشک‌ها استفاده نکرده بودند، چون با نحوه به استفاده از آنها آشنا نبودند.

از سوی دیگر منابع آگاه یمنی از پیوستن جوانان منطقه «الضالع» به نیروهای یمنی برای شرکت در عملیات آزادسازی و استقلال و دستیابی به آزادی و کرامت خبر دادند.

منابع یمنی وابسته به شهر «دمت» همچنین تاکید کردند که نیروهای یمنی همچنان به پیشروی خود در این مناطق ادامه می‌دهند و در این راستا یک نقطه نظامی و دو منطقه راهبردی را آزاد کرده و کنترل آنها را به دست گرفتند.

در استان نجران نیز نیروهای یمنی مواضع نظامی عربستان سعودی در پایگاه‌های نظامی «خباش» و «نهوقه» و روستای «المعنق» را هدف قرار داده و منهدم کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.