قدس آنلاین: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: مخاطب اصلی برنامه ششم توسعه، بخش خصوصی جامعه است و لازم است این بخش متحد و یک صدا در تدوین برنامه نقش فعالی داشته باشد.

بخش خصوصی مخاطب اصلی برنامه ششم توسعه است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در دیدار هیات رییسه خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با رییس اتاق ایران، گفت: تشکل های اقتصادی به عنوان نمایندگان جامعه تولید، صنعت و معدن نقش مهمی در انعکاس واقعیات و ارائه پیشنهادهای کارشناسی شده به دولت، مجلس و دادگستری بر عهده دارند.
وی همراهی خانه صنعت و اتاق بازرگانی ایران را در دوران پسا تحریم مهم و موثر ارزیابی کرد و افزود:بخش خصوصی باید یک صدا خواسته های خود را به مسوولین و تصمیم گیران ارائه کند.
وی گفت: تعدد نظرهای متضاد با یکدیگر باعث تضعیف بخش خصوصی می شود.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، خواستار هم اندیشی خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی در تدوین برنامه ششم توسعه کشور شد و اظهار داشت: مخاطب اصلی برنامه ششم، بخش خصوصی جامعه است و لازم است این بخش متحد و یک صدا در تدوین برنامه نقش فعالی داشته باشد.
سهل آبادی با اشاره به اینکه خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران در 30 استان نمایندگی و در چندین شهرستان شعب فعال دایر کرده است، گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت ایران می تواند آمار و اطلاعات دقیقی از وضعیت صنعت و معدن هر استان به صورت کارشناسی و تفکیک شده به خانه ایران و اتاق بازرگانی ایران ارائه کند.
ریس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: روسا و هیات مدیره خانه های صنعت و معدن در بسیاری از استان ها عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی نیز هستند که این امر می تواند، همگرایی و هماهنگی بیش از پیش دو تشکل را به دنبال داشته باشد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت های خانه صنعت و معدن ایران، گفت: اتاق بازرگانی بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار نقش مهمی در حمایت از تشکل های اقتصادی دارد و آماده هر گونه همکاری با خانه صنعت و معدن است.
محسن جلال پور تصریح کرد: در شرایط رکود اقتصادی تشکل ها با همکاری و همگرایی می توانند دولت را در اتخاذ تصمیم های صحیح یاری کنند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.