شاهرخ ایرانی: سرمربی کروات پرسپولیس هفته پیش در تماس با یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، برنامه‌هایش برای نقل و انتقالات زمستانی را اعلام کرده بود...

عصبانیت پروفسور از لو رفتن فهرست خرید نیم فصل

او در میان صحبت‌هایش به چند نام اشاره کرد و به آن فرد گفت، باید این بازیکنان را به پرسپولیس بیاورند، اما هرگز تصور نمی‌کرد نقشه هایش برای حضور در بازار جذب بازیکن، به همین سرعت لو برود. او در ذهن خود سه بازیکن را هم برای کنار گذاشتن از فهرست تیمش نشان کرده بود، ولی خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کرد، قضیه لو رفت.

نفر اول فهرست برانکو، شاهین ثاقبی مهاجم تراکتورسازی تبریز است که دوران خدمت سربازی اش در نیم فصل به اتمام می‌رسد و می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. نفر دوم محمدرضا خلعتبری است.

از سوی دیگر برانکو مترصد شنیدن یک خبر خوب است. او دوست دارد محمد نوری را دوباره در پرسپولیس ببیند.  البته در زمان نقل و انتقالات پیش از شروع فصل، برخی از مسؤولان باشگاه گواهی می‌دهند که برانکو شخصاً نام نوری را از فهرست اولیه اش خارج کرد، اما وقتی متوجه شد که باشگاه نمی‌تواند یک هافبک خلاق دیگر به کار بگیرد، پشیمان شد و نوری را به فهرست خود برگرداند.

بحث دیگری مطرح شده بود مبنی بر اینکه سوشا مکانی دروازه بان اول پرسپولیس مدام محروم می‌شود و از این رو نمی‌توان به این بازیکن اعتماد کرد. از سوی دیگر، ایمان صادقی دروازه‌بان ذخیره سرخپوشان نیز به اندازه کافی مطمئن نیست که بتواند در هر بازی، عملکرد درخشانی داشته باشد. در این مورد نیز چند گزینه به پرسپولیسی‌ها معرفی شد که یکی از آن‌ها، دروازه بان اول استقلال در فصل گذشته؛ یعنی محسن فروزان بود. نفر دوم نیز مهرداد طهماسبی دروازه بان دوم تراکتورسازی است. این بازیکن نیز در ابتدای فصل قرار بود به پرسپولیس بیاید، اما بر سر مبلغ قرارداد با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسید و راهی تراکتورسازی شد.

البته او سه بازیکن دیگر را نیز نام برده بود که پست آنان مشخص است، اما نامی از آنان به میان نیامده و همه چیز در حد گمانه زنی است. به هر حال برانکو این روزها بسیار شاکی است که چرا نقشه هایش لو رفت. سرمربی سرخپوشان در نخستین اقدام خود، همه چیز را تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای کوتاه و چند جمله‌ای گفت: «من نمی‌دانم این نام‌ها از کجا آمده، اما هیچ کدام صحت ندارد و چیزی نیست که من به آن فکر کنم»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.