قدس آنلاین – رها واعظی: اخیرا یک افسر پلیس زمانی که خودرویی را به دلیل سرعت بسیار آهسته اش به کنار هدایت کرد، غافلگیر شد.

 خودروی اتوماتیک گوگل پلیس را غافلگیر کرد!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به تازگی یک افسر پلیس در کالیفرنیا، خودرویی را به دلیل سرعت پایین به کنار هدایت کرد و پس از آنکه برای صحبت با راننده ی خودرو جلو رفت از دیدن خودروی بدون راننده شگفت زده شد.

این افسر پلیس در جریان نبوده است که به نوع جدید خودروی خود راننده ی گوگل دستور ایست داده است. بیشینه سرعت خودروی جدید خود راننده ی گوگل 25 متر در ساعت است.

این افسر پلیس در پست فیس بوک خود ادعا کرده است که با راننده ی هوشمند خودروی خود راننده ی گوگل صحبت کرده و از جزییات مربوط به آن آگاه شده است.

خودروی خودراننده ی گوگل نیز در پاسخ به افسر پلیس اعلام کرده است که رانندگی امن با سرعت پایین را ترجیح می دهد و به این ترتیب قادر به تشخیص حرکات سریع و خطرآفرین خواهد بود.

پستی جدید در گوگل پلاس نیز به این موضوع اختصاص داده و در آن به احساس دوستی و صمیمیت افسر پلیس با خودروی خود راننده ی گوگل اشاره شد.

گوگل نیز اعلام کرده است که هنوز بسیاری از مردم مانند این افسر پلیس درباره ی پروژه ی خودروی خود راننده ی گوگل اطلاعات کافی ندارند و باید در نظر گرفت که این برخورد، اولین برخورد با خودروی خود راننده ی گوگل پس از 1.2 میلیون مایل رانندگی بوده است.

گوگل پس از طرح این موضوع از خودروی خود دفاع و اعلام کرد که از ایجاد چنین خودروی امن و مطمئنی بسیار خرسند است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    1مایل در ثانیه اگر سرعت واقعی اش باشه یعنی حدود 10 برابر سرعت صوت
  • پاسخ به حسن IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    اصلاح شد دوست عزیز