قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت: تنها نیروی انتظامی مسوولیت تامین امنیت انتخابات را دارد بنابراین باید نیروهای خود برای زمان برگزاری انتخابات آماده کند.

نیروی انتظامی مسوول تامین امنیت انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در همایش روسای کلانتری ها، فرماندهان پاسگاه های انتظامی استان با تاکید بر این نکته که تامین امنیت مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: تامین امنیت یکی از بخش‌های مهم اجرایی انتخابات است که در این بخش نیروی انتظامی نقش محوری را بر عهده دارد.

وی افزود:استانداری نیز تنها مسوول ایجاد امنیت و برگزاری انتخاباتی سالم است و وظیفه دیگری ندارد آنچنان که مردم به بلوغ فکری و سیاسی و تجربه بالای رای دادن رسیده اند و می توانند با تشخیص درست خود انتخابات را پیش ببرند.
پرویزی تصریح کرد: امسال در حوزه امکانات با شرایط سختی روبه رو هستیم بنابراین تمام دستگاه های اجرایی باید توان و امکانات خود را در برگزاری انتخاباتی باشکوه به کارگیری کنند البته ما نیز حداقل هایی برای ادارات و دستگاه های خدمات رسان فراهم خواهیم کرد.
وی همچنین دربخش دیگر سخنان خود به وظایف سنگین نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت:مراجعین به حوزه اجتماعی با مشکلات، چالش ها و آسیب هایی روبه رو هستند بنابراین کار نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی بسیار سخت است چرا که در مقابله و مواجهه با این افراد ضمن کمک به آنها باید این مسائل را به درستی نیز مدیریت کنند تا مشکل بزرگتری ایجاد نشود.
وی ادامه داد:آرامش و تامین امنیت بهترین ارمغان نیروی انتظامی به مردم است چرا که این دو عنصر مهمترین شاخصه سلامت جامعه ، پیشرفت و توسعه می باشد.
پرویزی در پایان به پیگیری های خوب مصوبات سفررهبری و ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و اظهار داشت:مصوبات سفر رهبری و ریاست جمهوری به استان به خوبی در حال پیگیری است به گونه ای که حتی مازاد این تعهدات نیز به این استان تعلق گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.