معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت امام موسی کاظم(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت امام کاظم(ع) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ولادت با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت ولایت، پدر گرامی ولی نعمت‌مان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت امام موسی کاظم(ع) در روزهای 27 و28 آبان ماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام ولادت حضرت موسی بن جعفر(ع) از ساعت 17 تا 20 و در روز ولادت فرخنده آن امام همام از ساعت 9:30 تا 12:30 در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌السلام سیدابوالفضل طباطبایی در شب ولادت و شام میلاد امام موسی کاظم(ع) و حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی در روز ولادت باب الحوائج(ع) پیرامون موضوعات ویژگی‌های سبک زندگی امام موسی کاظم(ع) و ویژگی‌های اخلاقی، تربیتی و شخصیتی آن حضرت به ایراد سخن می‌پردازند.

وی افزود: همچنین  در ایام میلاد امام موسی الکاظم(ع) مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، کاظم غلامشاهی، محمد عطاپور، حمید اکبری، جعفر ملائکه، مهدی سروری، سیدمهدی رضایی و رضا آتشبار هم به قرائت دعا، ماجات‌خوانی، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‌پردازند.

حسینی با بیان اینکه میلاد این امام بزرگوار در ماه صفر، ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرار دارد، عنوان کرد: در برگزاری جشن‌های میلاد با سعادت پدر گرامی امام رضا(ع)، حرمت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) و اسارت خاندان اهل عصمت و طهارت(ع) مدنظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تبریک به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شده و امیدواریم که زائران و مجاوران امام رضا(ع) سبک زندگی امام موسی کاظم(ع) را در زندگی خود اجرایی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.