قدس آنلاین: نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت:۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای صنعت گردشگری استان تصویب شد.

تصویب ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای گردشگری خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، موسی الرضا ثروتی افزود:این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی و به عاملیت بانک گردشگری به سرمایه گذاران متقاضی در صنعت گردشگری پرداخت می شود.

وی با اشاره به پیگیری هایی که در این باره انجام شده است، اظهار داشت: بر اساس توافق نامه صندوق توسعه ملی و بانک گردشگری کشور 86 میلیارد تومان از محل صندوق در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در این باره جلسه ای با حضور بانک گردشگری استان و سرمایه گذاران تشکیل و تخصیص تسهیلات در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه دریافت تسهیلات از این محل برای شرکت "هماگ" و "طلای سفید" نیز درحال پیگیری است، ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری یکی از 4 حوزه سرمایه گذاری در استان است که زیرساخت های مناسب دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی نیز با تائید این خبر افزود در سفر پر برکت ریاست جمهوری مبلغ صد و ده میلیارد تومان تسهیلات جهت ساخت چهار پروژه سرمایه گذاری استان اختصاص یافت که با پیگیری های متعدد در حال حاضر یکی از سرمایه گذاران در مرحله دریافت تسهیلات می باشد .

محمد سویدانلویی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی در صنعت گردشگری و تحول این بخش ضروری است و این اداره کل با تمام توان خود در جهت هدایت و حمایت سرمایه گذار در بخش گردشگری تلاش خود را معطوف خواهد کرد .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.