رحمانی فضلی گفت: طبق مصوبه دولت،طی چند روز آینده مشکل بیمه زائران برطرف خواهد شد و هیچ‌گونه نگرانی و مشکلی در این راستا نداریم؛ به طوری که در این زمینه ۵ میلیارد تومان اعتبار، اختصاص یافته است.

جان باختن ۳ زائر ایرانی و مصدومیت ۹ نفر در عراق بر اثر تصادف، صحت دارد/اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه زائران

به گزارش قدس انلاین به نقل از میزان عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور بعد از ظهر امروز در نشست خبری در تشریح اقدامات ستاد اربعین، در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی میزان مبنی بر تصادف اعلام شده در کشور عراق که 3 کشته و 9 مجروح برجای گذاشت، اظهار کرد: این خبر تایید می‌شود به طوری که می‌توان گفت اقدامات لازم برای مصدومان این حادثه،صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که جان باختگان چه زمانی به کشور منتقل خواهند شد، اظهار کرد: اطلاع دقیقی ندارم، اما منتقل خواهند شد.

وزیر کشور در خصوص بیمه نبودن مصدومان این حادثه نیز اظهار کرد: طبق مصوبه دولت،طی چند روز آینده مشکل بیمه زائران برطرف خواهد شد و هیچ‌گونه نگرانی و مشکلی در این راستا نداریم؛ به طوری که در این زمینه 5 میلیارد تومان اعتبار،اختصاص یافته است.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر تهدیدات داعش در اربعین امسال گفت: داعش در اعترافات خود بارها این موضوع را اعلام کرده و تهدید نیز کرده است؛ اما هیچ اقدامی نمی‌تواند بکند و حضور نیروهای انتظامی در سطح شهر تهران، تنها یک مانور عملیاتی بوده که در صورت لزوم آمادگی لازم را داشته باشند.

وزیر کشور در خصوص اقدامات تروریستی صورت گرفته نیز اظهار کرد: تاکنون شاهد هیچگونه اقدام امنیتی در مرزها نبوده ایم و تنها 2 نفر بدلیل تبلیغ انحرافی بازداشت شده اند.

رحمانی فضلی در خصوص خروج زائران از مرز اظهار کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته 40 الی 50 نفر از منطقه مرزی خارج شده اند که بلافاصله دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شدند.

وزیر کشور در این راستا نیز گفت: نیروهای انتظامی و بسیج با جدیت با کسانی که در مرزها بدون ویزا اقدام به خروج از مرز کنند برخورد خواهد کرد؛به طوری که حتی اگر این افراد واکنشی نسبت به عملکرد نیروی انتظامی داشته باشند، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.