قدس آنلاین- لرستان: ریيس كل دادگاه هاي عمومي و انقلاب مركز استان ،با اشاره به اجراي طرح برخورد با بي حجابي و رانندگان هنجارشكن، گفت: دستگاه قضا،با متخلفان برخورد قاطع مي كند.

حمايت قاطع دستگاه قضا در برخورد با هنجارشكنان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  حسين رضا دلفان  با بيان اينكه بي حجابي در جامعه جرم است، انجام فعاليت هاي فرهنگي در جامعه را مفيد و مثمر ثمر دانست.

رئيس كل دادگاه هاي عمومي و انقلاب مركز لرستان، با اشاره به اينكه مردم لرستان معتقد و پايبند به اصول و عقايد شرعي هستند، گفت: انشاا... در اين استان هيچگاه شاهد چنين مواردي نباشيم. وي ادامه داد: چنانچه اندك افرادي بخواهند مظاهر علني بي حجابي را در جامعه اشاعه دهند، با برخورد قانوني و قاطع دستگاه قضا، مواجه مي شوند.

 دلفان با بيان اينكه در اين خصوص شعبه ويژه اي اختصاص داده شده است، تصريح كرد: در كوتاه ترين زمان ممكن به پرونده ها رسيدگي مي شود.

رئيس كل دادگاه هاي عمومي و انقلاب مركز لرستان، در ادامه به تبصره ذيل ماده 638 قانون مجازات اسلامي بخش تعزيرات اشاره كرد و گفت: كساني كه بدون حجاب شرعي در معابر و انظار عمومي ظاهر شوند، از 10روز تا دو ماه و يا به جزاي نقدي محكوم مي شوند.

 در ادامه، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان سرهنگ «رضا شيراوژن»، در اين ديدار از اجراي همزمان طرح ويژه مقابله با مظاهر بي حجابي، رانندگان هنجارشكن و ساير ناهنجاري هاي اخلاقي در سراسر استان خبر داد و گفت: از روز گذشته براساس تدابير فرمانده انتظامي استان، طرح مذكور با محوريت امر به معروف و نهي از منكر اجرايي شد.

 وي در ادامه در تاييد سخنان رئيس كل دادگاه هاي عمومي و انقلاب مركز لرستان، به ولايت مداري و التزام به اخلاق اسلامي مردم لرستان اشاره كرد و گفت: اين استان با توجه به وجود مراجع عاليقدر در طول تاريخ همواره خود را در لواي دين مبين اسلام دانسته و اعتقاد راسخ به رعايت شئونات اسلامي واخلاقي دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.