يکسان ‌سازي فعاليت‌ها و مراحل انجام کار ، ايجاد محيطي زيبا ، بهبود رفتار کارکنان ، استفاده از خلاقيت و نوآوري و همچنين تكريم ارباب رجوع از مهمترين شاخص هاي حوزه اجراي طرح مكنا مي باشد

از اجرای طرح مکنا تا دستگيري سارقان ۱۲ النگوي طلا در شيراز

كاهش جرائم كاركنان با اجراي طرح مكنا

فرمانده انتظامي استان گفت: با اجراي طرح مكنا در كلانتري ها و پاسگاه هاي استان، جرائم كاركنان انتظامي كاهش چشمگيري داشته است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "احمد علي گودرزي" در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامي " كمهر" شهرستان "سپيدان "، بيان كرد: با اجراي طرح مكنا، آستانه تحمل كاركنان انتظامي بالاتر رفته و حقوق شهروندي بيش از پيش رعايت مي شود.

وي ادامه داد: اجراي اين طرح در كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي، نيازهاي مردم و مشكلات آنان را تا حدود زيادي رفع خواهد كرد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: يکسان ‌سازي فعاليت‌ها و مراحل انجام کار ، ايجاد محيطي زيبا ، بهبود رفتار کارکنان ، استفاده از خلاقيت و نوآوري و همچنين تكريم ارباب رجوع از مهمترين شاخص هاي حوزه اجراي طرح مكنا مي باشد.

سردار گودرزي در پايان از تلاش هاي كاركنان انتظامي و ساير نهادهاي شهرستان در راستاي ساخت و افتتاح اين پاسگاه انتظامي تقدير و تشكر كرد.

شايان ذكر است در اين مراسم كه معاون سياسي و امنيتي استانداري فارس نيز حضور داشت، به تعدادي از كساني كه در اجراي طرح مكنا همكاري و تلاش كرده بودند، لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود اهداء شد.

   

دستگيري سارقان 12 النگوي طلا در شيراز

با تلاش مأموران كلانتري "فخر آباد" شيراز، سارقان دوازده النگوي طلا از منزل يك شهروند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان فارس در اين زمينه گفت: در پی سرقت به عنف تعداد دوازده عدد النگوی طلا از منزل خانمی در شيراز توسط  اشخاصي ناشناس با چهره پوشیده و با تهدید سلاح سرد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: با تلاش ماموران و استفاده از شگردهاي پليسي و اقدامات اطلاعاتي سارق و همسرش شناسایی و  پس از هماهنگی با مقام قضائی، در مخفيگاهشان دستگير شدند.

وي افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف و اموال مسروقه نيز از مخفيگاه آنان کشف شد.

سردار " گودرزي" بيان كرد: تحقیقات در خصوص كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از سارقان ادامه دارد.

 

سارقان به عنف در دام پليس

همچنین با تلاش مأموران پليس آگاهي استان سارقان به عنفي كه تعداد پنج دستگاه گوشي تلفن همراه و مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي استان فارس با اعلام اين خبر گفت: در پي سرقت پنج دستگاه گوشي تلفن همراه و مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد از كارگران يك ساختمان در حال ساخت در شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ "سيروس حيدري" ادامه داد: با تلاش مأموران و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي دو نفر در اين راستا شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

وي با اشاره به تحويل سارقان به مقام قضائي، خاطر نشان كرد: همه اموال مسروقه از سارقان كشف و تحويل مالباختگان شد.

 

103 تخته پتوي قاچاق در خودرو پژو 405

رئيس پليس آگاهي استان نیز از كشف 103 تخته پتوي خارجي و قاچاق با ارزشي بالغ بر 90 ميليون ريال در بازرسي از يك دستگاه خودرو پژو 405 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيروس حيدري" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه بي امان با قاچاق كالا، مأموران پليس آگاهي استان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور " فيروزاباد – شيراز" به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو تعداد ۱۰۳ تخته پتوی خارجی و فاقد مدارک گمرکی كشف و راننده خودرو دستگير شد.

سرهنگ حيدري ارزش ريالي اين محموله قاچاق را بالغ بر 90 ميليون ريال عنوان كرد.

 

اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در شيراز

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان هم از اجراي طرح ضربتي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در شيراز و دستگيري دوازده نفر متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " محمد جعفر تولائي" در اين زمينه گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده شهرستان شيراز و همچنين جمع آوري فروشندگان مواد مخدر،  ۹ باب منازل خرده فروشان مواد مخدر در محله هاي شيراز شناسايي و مأموران با هماهنگي مقام قضائي اعزام شدند.

وي افزود: در بازرسي از اين منازل ۴۵ گرم ترياك ،۶۳گرم سوخته ترياك ، ۳۳گرم شيره ترياك ،۳۲ گرم شيشه ، ۶۱ گرم هروئين ، سه دستگاه ترازوي توزين كشف و تعداد دوازده نفر متهم دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس با اشاره به تحويل متهمان به مرجع قضائي، افزود: اجراي طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر به صورت مستمر در سطح شهر شيراز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.