قدس آنلاین- تبریز: بر اساس ارزیابی عملکرد و طرح های ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش، فهیمه فعالی آموزگار ناحیه ۴ تبریز عنوان معلم پژوهنده برتر کشور در سال ۹۴ را به خود اختصاص داد.

معلم تبریزی عنوان نخست معلم پژوهنده ۹۴ کشور را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فهیمه فعالی آموزگار شاغل در ناحیه 4 تبریز عنوان نخست معلم پژوهنده کشور در سال 94 را به خود اختصاص داد.

 

نامبرده با ارائه طرح"راهکار هایی برای پیشرفت دانش آموزان کم بینا در ماده  درسی فارسی ( مهارت های خوانداری – نوشتاری ) پایه اول ابتدایی این عنوان ارزنده را کسب کرد.

فهیمه فعالی در خصوص طرح خود گفت: پژوهش من،  آیلین ایمانی دانش آموز پایه اول ابتدایی است که تا پنج سالگی بینایی خود را به طور کامل بدست نیاورده و مادرش از اعتماد به نفس ضعیفی برخوردار بود.

وی افزود: آنچه اینجانب را بر آن داشت تا روی این موضوع مطالعه ای داشته باشم رسیدن به شیوه ای جدید در یادگیری ( مهارت های خوانداری و نوشتاری )و بهبود عملکرد این فرد در بین دانش آموزان عادی بود.

فعالی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف از راهکارها و تجربیات بسیاری استفاده نمودم که از بین آنها می توان به کاربرد روش چند حسی فرنالد برای مهارت نوشتاری، قصه سازی برای مهارت خوانداری، رفتار درمانی و مشاوره با والدین وی اشاره کرد که نتایج حاصل از آن با توجه به مشاهدات و تحقیقات صورت گرفته شده حاکی از پیشرفت بسیار این دانش آموز نسبت به قبل می باشد.

گفتنی است که فهیمه فعالی دارای لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه تبریز و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشانسی تربیتی از دانشگاه پیام نور تبریز در دبستان دخترانه نشاط و ایمان ناحیه 4 آموزش و پرورش تبریز مشغول خدمت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.