خادمان بارگاه منور رضوی که برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به کربلای معلی سفر کرده بودند صبح امروز وارد مشهد مقدس شدند.

 بازگشت خادمان بارگاه رضوی از باشکوهترین اجتماع عظیم جهان اسلام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری برنامه های دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، تمامی خادمان و مسئولینی که برای شرکت و خدمت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به کربلای معلا سفر کرده بودند صبح امروز به مشهد مقدس بازگشتند.
لازم به یاد آوری است برای اولین بار و با موافقت آیت االله واعظ طبسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی و پیگیری قائم مقام تولیت این آستان مقدس، 210 تن از خادمان بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان عازم کربلا شدند.
آستان قدس رضوی بالغ بر یک و نیم میلیون قلم مواد غذایی اهدایی خود رادر قالب 32 کامیون و تریلر در 4 موکبی که به نام مبارک امام رضا(ع) برپا شده بود در مسیر راهپیمایان اربعین حسینی توزیع کرد.
افراد اعزامی در این سفر از بین 6 هزار و 500 نفر از خدام به صورت قرعه کشی انتخاب شده بودند و همگی با لباس متحدالشکل خادمی و با در دست داشتن پرچم گنبد بارگاه منور رضوی در این راهپیمایی شرکت کردند و در شهرهای نجف و کربلا نیز به عزاداری پرداختند که شور و حال وصف ناپذیری را ایجاد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.