قدس آنلاین - لرستان: دانشجویان و دانشگاهیان با تلاشها ، جانفشانی ها و مجاهدت های بی شائبه خود و با زبان علم و دانش و فرهنگ و سیاست قدرت نظام اسلامی را برای جهانیان نمایان نمودند.

به تعظیم واداشتن جهانیان با زبان علم، فرهنگ و سیاست دانشجویان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان در دیدار با دانشجویان در دانشگاه لرستان با اشاره به روز  دانشجو خاطر نشان کرد: 16  آذر ماه روز استکبار ستیزی است دانشجویان با ایفای نقش،در به ثمر رسیدن انقلاب نقش بسازایی داشته اند .

وی افزود: رشادت‌ها ی دانشجویان در هشت سال دفاع مقدس و کسب رتبه‌های برتر در عرصه‌های علمی و ورزشی را  حائز اهمیت عنوان کرد .

شاهرخی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید همواره خواستار انتقاد دانشجویان نسبت به خود است، اما نباید فراموش کنیم که این انتقادات باید منصفانه و سازنده باشد افزود: . پویایی و فعالیت تشکل‌های مدنی و سیاسی به ویژه در بین جوانان و دانشجویان، نشاط و شادابی سیاسی و اجتماعی را به همراه داشته و این قشر بزرگ و مهم از رخوت و انفعال خارج خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و همچنین با اهمیت بودن حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطر نشان ساخت:  حضور مردم در تعیین سرنوشت خود ، پشتوانه عظیم ملی و لبیک گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.