قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم استقلال تهران گفت: به غیر از ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، کنترل این دیدار در اختیار تیم ما بود.

در مورد اختلاف قلعه‌نویی و رحمتی دخالت نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رویز مظلومی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: زیبایی و هیجان فوتبال به گل‌های رد و بدل شده است و امروز نتوانستیم به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابیم و از کسب سه امتیاز بازماندیم.

وی گفت: اعتراف می‌کنم که در بیست دقیقه نخست بازی در منگنه تیم تراکتورسازی بودیم و حریف فشار زیادی برای زدن گل به ما وارد کرد، اما در ادامه بازی بر توپ و میدان مسلط شدیم و فرصت‌های تک به تکی که توسط جابر انصاری، برهانی و کریمی از دست دادیم، می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

مظلومی گفت: تراکتورسازی در نیمه دوم در زمین خود مشغول دفاع کردن بود و فرصت چندانی هم نداشت و حتی ضربه سر بازیکن خارجی این تیم یک موقعیت جدی گل به شمار نمی‌رفت.

وی افزود: این دومین بازی من در تیم استقلال بود که گل به ثمر نرساندیم و ما برای تساوی به میدان نیامده بودیم و یک امتیاز این بازی به دردمان نمی‌خورد.

بازیکن دهه 50 تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خاطرنشان کرد: بازی بعدی باید به مصاف تیم صبا برویم و کاری سختی را پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد که در این بازی به نتیجه مدنظر خود دست یابیم.

وی گفت: یک مربی نمی‌تواند با دو سه جلسه تمرین شرایط یک تیم را تغییر دهد، با این وجود امیر قلعه‌نویی تیمش را هجومی به میدان فرستاده بود و تراکتورسازی همیشه خصوصیات یک تیم هجومی را داشته است.

سرمربی تیم استقلال تهران در مورد خداحافظی قهرمانی عنوان کرد: قهرمانی از داوران خوب فوتبال کشورمان بوده و من برای وی آرزوی موفقیت داریم و متاسفانه برای وی حاشیه‌هایی ایجاد کردند، هر چند در بازی امروز یکی دو صحنه در محوطه جریمه پیش آمد که کارشناسان باید در مورد آن نظر دهند.

پرویز مظلومی در مورد نرفتن رحمتی به نزد قلعه نوعی گفت: این مسئله شخصی است و می تواند یک اختلاف سلیقه باشد و من در آن دخالت نمی‌کنم، اما پیش از بازی از تمام بازیکنان تیم خواستم که برای ورود به بازی نزد قلعه‌نویی رفته و از وی رخصت بخواهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.