مراسم اختتامیه طرح همسفران خورشید۲، طرح بزرگ عملیات امدادرسانی به زائرین امام رضا(ع) روز یکشنبه ۲۲ آذر ۹۴ در مرکز آموزش تخصصی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری مراسم اختتامیه طرح همسفران خورشید ۲ در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، در این مراسم که با حضور قائم مقام، معاونان و مدیران هلال احمر استان و جمعی از امدادگران و نجاتگران برگزار شد ابتدا آقای اسماعیل بهمن آبادی معاون امدادونجات هلال احمر استان ضمن تقدیر از همه نیروهای شرکت کننده در طرح همسفران خورشید2 گفت: این طرح حدود 15 سال است که در حال اجرا می باشد و با توجه به حجم زیاد زائرین پیاده، هر سال بهتر و پرشور تر اجرا می شود. وی افزود: قبل از اجرای طرح، جلساتی در قالب هماهنگی و ارائه پیش نویس طرح فوق در سازمان امدادونجات،9 جلسه در استانداری و ستاد خدمات زائرین و همچنین 3 جلسه داخلی با معاونین و روسای ستادی جهت هماهنگی برگزار شده است. درادامه مراسم آقای محسن نجات قائم مقام هلال احمر استان نیز طی سخنانی حضور در این طرح و خدمت به زائرین پیاده امام رضا(ع) را یک افتخار و عشق عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه و عاشقانه و گرمی فداکاری شما همه مشکلات را رفع کرده و التیام بخش زخم ها شد.

این گزارش حاکی است آقای پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد و همچنین آقای ذاکر مدیر عملیات معاونت امداد و نجات نیز طی سخنانی از زحمات نیروهای شرکت کننده در طرح همسفران خورشید قدردانی کردند.

در این مراسم جمعی از امدادگران و نجاتگران استان های شرکت کننده در طرح نیز به بیان خاطراتی از نحوه خدمت رسانی به زائرین پیاده و حال و هوای زائرین امام رئوف پرداختند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه کار شما کار عشق است و بس و شما نیز جزو رزمندگان وهمواره در رکاب رسول خدا و امام حسین (ع) هستید، گفت: شما فرهنگ اهل بیت و معارف اهل بیت عصمت و طهارت را زنده نگه داشته و به نسل های آینده منتقل می کنید و خدمات و اجرا شما بیش از پیش از پاداش زائرین پیاده است. وی تصریح کرد: احساس گرما در سرما، وجود آرامش و امنیت برای زائرین پیاده ناشی از حضور شماست و قدم شما و راه شما راه شهداست و این مسیر نیز مسیر پیامبر و اهل بیت محسوب می شود چرا که خدا شما را انتخاب کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.