قدس آنلاین: معاون عمليات فرماندهي انتظامي خراسان شمالی با اشاره به برقراري ۴ هزار و ۵۹۷ تماس مزاحمي با سامانه ۱۱۰ گفت: پليس برابر مقررات با افراد مزاحم برخورد خواهد کرد.

برقراري ۴ هزار تماس مزاحمي با سامانه  ۱۱۰ خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ "علي يلي"  افزود: امنيت و سلامت نعمت هاي بزرگ و پنهان خداوند مهربان است و پليس مفتخر به پاسداراي از اين نعمت هاي الهي است.

وي با بيان اينکه شماره تلفن 110 پل ارتباطي مردم با پليس است، بيان داشت: نيروي انتظامي تنها سازماني است که بعنوان يکي از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بيشترين تعامل و همکاري را با مردم دارد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي در ادامه با بيان اينکه ماموريت هاي پليس 110 به دو بخش کلي فوريتي و غير فوريتي تقسيم مي شود، يادآور شد: شهروندان فقط در موارد فوريتي با مرکز فوريتهاي پليسي 110 تماس بگيرند.

سرهنگ"يلي" با اشاره به برقراري 117 هزار و 718 تماس با پليس 110 در هشت ماهه سال جاري، خاطرنشان کرد: از کل تماس هاي برقرار شده تعداد 4 هزار و 597 مورد مزاحم تلفني ثبت شده که تقريبا 4 درصد تماس هاي حاصله را به خود اختصاص داده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه شهروندان از ايجاد مزاحمت براي مراکز فوريتي پليس 110 جدا خودداري کنند، هشدار داد: پليس با بهره گيري از شماره تماس و محل تماس، افراد مزاحم را شناسائي و از طريق مرجع قضائي پي گيري و برابر مقررات با آنها برخورد خواهد کرد.

وي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سريعا موضوع را با شماره تلفن 110 و يا سامانه پيامکي 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن رسيدگي شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.