عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور با بیان اینکه ما حق نداریم غیرخودی‌ها را وارد گود کنیم، گفت: نخبگان حوزه و دانشگاه اجازه ندهند غیرخودی‌ها وارد عرصه کشور شوند.

نخبگان حوزه و دانشگاه اجازه ندهند غیرخودی‌ها وارد عرصه کشور شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام لطف الله دژکام عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور در  پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران ضمن گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بر نقش دانشگاهیان در تحقق مولفه‌ها و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به اقتصاد دانش بنیان باید حوزه و دانشگاه وحدت داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه و حوزه باید برای اقتصاد مقاومتی و نیز اقتصاد دانش بنیان گفتمان سازی کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور همچنین یکی دیگر از مصادیق وحدت حوزه و دانشگاه را جلوگیری از ورود غیرخودی‌ها در عرصه‌های گوناگون کشور دانست و تأکید کرد: با توجه به اینکه به انتخابات هفتم اسفند نزدیک می‌شویم حوزویان و دانشگاهیان باید براین نکته توجه کنند که نباید خودی و غیرخودی که مدنظر اسلام و مقام معظم رهبری است را فراموش کنیم.

ذژکام تأکید کرد: ملت شهید داده ما کسانی را که عکس پروفایل واتس آپ و تلگرامشان را در پای فلان برج در اروپا و آمریکا می‌اندازند را نمی‌خواهد.

وی با بیان اینکه ما حق نداریم غیرخودی‌ها را وارد گود کنیم، گفت: ما حق نداریم خون شهیدان را پایمال کنیم. چهره‌های نخبه در حوزه و دانشگاه اجازه ندهند که غیرخودی‌ها وارد عرصه کشور شده و امور را به دست گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.