وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نباید بگذاریم مسئله نفوذ در ارکان تصمیم گیری کشور توسط کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بودند و یا با سکوت خود بر آن مهر تایید زدند، صورت بپذیرد.

نباید بگذاریم فعالان و ساکتین فتنه ۸۸ در ارکان تصمیم‌گیری کشور نفوذ کنند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در بیان سطح کمی و کیفی دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج، اظهار داشت: این همایش نسبت به سال گذشته دستاورد‌های بیشتری حاصل آورده است؛ پیش از برپایی این همایش، پیش نویس بیانیه مشترک به استان‌ها فرستاده و نظرات در این باب اخذ شده بود.

وی بیانیه نهایی در این همایش را توام با همگرایی میان افراد دانست و خاطرنشان کرد: جمع بندی در مورد بیانیه مورد تائید همه است؛ تمامی افراد باید دستورالعمل‌ها را در شهر‌های خود به کار گرفته و بر آن متمرکز شوند تا در نهایت این بیانیه اثرگذار واقع شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: وقتی در کار‌های فرهنگی و هنری، موارد جزئی نتیجه‌بخش نیست به این نتیجه می‌رسیم که باید با جریان سازی در مسیر فرهنگ گام برداریم؛ هر آنچه که برآیند این جمعیت دو هزار نفری باشد، می‌تواند در تمام شهر‌های کشور تجلی پیدا کند.

حسینی در بیان اقدام اصلی اعضای کمیسیون‌ها در این همایش گفت: ما بر آن هستیم که مطالبات بر زمین مانده را مجددا مرور و یا اسناد بالا دستی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده ولی به مرحله عملیاتی نرسیده را مرور کنیم و به عنوان مطالبه مطرح کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه واقعه‌ای فراموش نشدنی در ذهن ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ممکن است عده‌ای بنا به مصلحت و منافعشان بخواهند این حماسه به فراموشی سپرده شود ولی مردم به این مطلب اذعان دارند که خارجی‌ها به کمک برخی داخلی‌ها درصدد بودند که مشکلاتی را برای کشور فراهم آورند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم سبب شد که چالش بزرگی از پیش‌روی ملت ایران کنار گذاشته شود و برای کشور بحران‌آفرین نباشد؛ با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، این گفته باید در نظر گرفته شود که عده‌ای خواستار این هستند که در ارکان تصمیم‌گیری کشور همچون مجلس شورای اسلامی نفوذ پیدا کنند.

حسینی با یادآوری حماسه نهم دی گفت: نباید بگذاریم مسئله نفوذ در ارکان تصمیم گیری کشور توسط کسانی که در فتنه سال 88 فعال بودند و یا با سکوت خود بر آن مهر تایید زدند، صورت بپذیرد؛ مردم باید با انتخابی درست، به فردی رای بدهند که دچار لغزش نشده باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.