قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز با شکست برابر استقلال تهران از صعود به دیدار فینال جام حذفی بازماند.

تراکتور از فینال بازماند/ یخ زدن تراکتور در تبریز

به گزارش قدس انلاین از  تبریز، از مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم استقلال تهران به اتمام رسیده و آبی پوشان برای دهمین بار به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

تراکتورسازی نیمه اول را با برتری آغاز کرده و  در دقایق نخست عشوری با رحمتی تک به تک شد که حاصلی نداشت. ضربه سر سروش رفیعی و تک به تک سزار تداوم حملات بی‌نتیجه تیم تراکتورسازی بود.

در دقیقه 30 بازی سانتر خسرو حیدری و ضربه حنیف عمران‌زاده، مهاجم تیم استقلال شهباززاده را با دروازه تراکتورسازی تک به تک کرد تا با یک ضربه دقیق تیم استقلال را پیش اندازد.

بازی در نیمه اول بسیار پر برخورد بوده و بازیکنان دو تیم در چندین صحنه به یکدیگر معترض شدند.

تیم تراکتورسازی نیمه دوم بازی با استقلال را طوفانی آغاز کرده و در همان دقایق نخست موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند.

سانتر رفیعی و ناکامی مدافعان استقلال در دفع توپ، فرصت عالی بسزا داد تا با یک شوت محکم توپ را به طاق رحمتی برساند.

هنوز تراکتورسازی در شادی گل تساوی بودند که استقلالی‌ها گل دوم خود را زدند. از دست دادن توپ در میانه‌های میدان یک حمله سریع برای استقلالی‌ها به همراه داشت تا شهباززاده در تک به تک با اخباری با یک شوت فنی، توپ را برای بار دوم به دروازه تراکتور سازی برساند و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

دقایقی بعد استقلالی‌ها می‌توانستند گل سوم را بزنند اما خروج و عکس العمل عالی اخباری دروازه تراکتورسازی را نجات داد.

حملات نصف و نیمه تراکتوری ها روی دروازه استقلال زهر کافی را نداشت و مدافعان استقلال و رحمتی مقاومت خوبی برابر حملات میزبان نشان دادند.

در دقیقه 85 اخباری به صورت نشسته دروازه تیم تراکتورسازی را نجات داد، همچنین
در دقیقه 86 بختیار رحمانی یک فرصت خوب را به دست آورد که رحمتی با خروج به موقع خود راه بازیکن تراکتورسازی را بست.

با این نتیجه تیم استقلال تهران حریف تیم ذوب آهن اصفهان در بازی پایانی جام حذفی کشور شد.

حسین زرگر داور این بازی و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی‌ نژادیان کمک‌های وی بودند. زرگر در این بازی شجاع خلیل‌زاده و سعید آقایی از تیم تراکتورسازی و مهدی رحمتی، خسرو حیدری و مگویان از استقلال تهران را با نشان داد کارت زرد جریمه کرد.

شجاع خلیل‌زاده به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

امیر قلعه‌نویی در این بازی محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، شجاع خلیل‌زاده، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی(علی حمودی 70)، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان 59). را در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار داده و علی حمودی، سامان نریمان جهان و فردین عابدینی در نیمه دوم وارد ترکیب تیم تراکتورسازی شدند.

برای تیم استقلال نیز مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرائل مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(از دقیقه 83 علیرضا رمضانی)، جابر انصاری(از دقیقه 92 خرسندنیا)، فرشید اسماعیلی(از دقیقه 53 محسن کریمی)، سجاد شهباززاده تحت هدایت پرویز مظلومی وارد میدان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.