امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امام راحل "فقیهی بت شکن" بود گفت: مهار فتنه‌ها سخت‌تر از نبرد نظامی است.

امام راحل "فقیهی بت شکن" بود/ مهار فتنه‌ها سخت‌تر از نبرد نظامی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در همایش مجمع بسیج مهندسین در هتل نخل مشهد اظهار داشت: امام خمینی (ره)‌ فقیهی بت‌شکن بود، به جنگ قدرت‌های بزرگ رفت و از معرکه با سربلندی بیرون آمد و قدرت‌های جهنمی را کوچک کرد.

وی با بیان اینکه در دفاع‌مقدس جنگ با عراق نبود، بلکه تمامی قدرت‌های بزرگ در این نبرد درگیر بودند، افزود: جنگ، ما را ساخت و قدرتمند کرد، برخی این‌ها را دیده‌اند ولی نادیده می‌گیرند، هنوز هم ارباب می‌خواهند و نمی‌خواهند مقاومت کنند.

امام‌جمعه موقت تهران بیان داشت: امروز که به نام اعتدال به اعتراض‌کنندگان تندرو می‌گویند، باطلِ معتدل و حقِ معتدل کدام است؟ ما حق هستیم یا باطل؟ اصلاحات در باطل جای دارد، اگر برای بقای اسلامیت خدا، قرآن را تضمین قرار می‌دهد اصلاحات معنی ندارد.

وی افزود: اسلام را به معتدل و غیر‌معتدل تقسیم می‎کنند، می‌گویند کسی که در برابر آن‌ها می‌ایستد افراط‌گر است، توسعه اعتدال نیز یعنی برداشتن دین و مرزهای دینی که مقصد قداست‌زدایی است.

آیت‌الله صدیقی گفت: چشم بصیرت را باید تقویت کنیم زیرا چشم سر هم، تابعی از آن است، یکی از چراغ هایی که در آخرت می‌توانیم با خود ببریم، نماز شب است.

وی با اشاره بر اینکه از بسیج موفقیت انتظار می‌رود، افزود: در هر عرصه‌ای بسیج وارد می‌شود نباید گره‌های اقتصادی، فرهنگی و از همه مهمتر گره سیاسی باقی بماند؛ امروز باید در صحنه حاضر باشیم و بصیرت به مردم دهیم که میسر نمی‌شود مگر با داشتن نور که مخاطبان تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.