قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی و رییس ستاد انتخابات استان گفت: برگزاری نشست هایی در قالب پرسش و پاسخ با نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات در دانشگاه ها بهترین فرصت برای ایجاد فضای مناسب انتخاباتی و شناخت آنها است، و دانشجویان می توانند با اجرای اینگونه برنامه ها فضای انتخاباتی را پرشورتر کنند که البته این کار باید با برنامه ریزی و دقت صورت گیرد تا اجحافی در حق هیچ یک از افراد صورت نگیرد.

دانشجویان فضای انتخاباتی را پرشورتر کنند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در جمع تشکل های دانشجویی و تعدادی از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد اظهار داشت: فضای دانشگاه ها باید به سمت برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش برود و در ایام انتخابات دعوت از مهمانان جنجالی که قانون آنها را منع کرده نباید صورت گیرد و سلیقه ای نیز رفتار نشود.
نوروزیان بیان کرد:دانشجویان همچنین می توانند بدون اقدام له یا علیه افراد ملاک های درست و شاخص های ارزیابی کلی نامزدهای انتخاباتی را تبیین کنند و به انتخاب افراد اصلح کمک نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سطح علمی دانشگاه ها و کیفیت پژوهشهای تحقیقاتی و بخصوص پایان نامه های دانشجویان باید ارتقا یابد افزود:انتظارات ما ازانجام طرح های پژوهشی و پایان نامه ها این است که علاوه بر توجه به مباحث علمی ،در حوزه کاربردی نیز بتوانند مشکلی از مشکلات این استان را حل کند.
وی در ارتباط با سوال یکی از نمایندگان تشکلهای دانشجوی در خصوص وضعیت نامناسب پوشش در دانشگاه نیز تصریح کرد:باید دانشجویان جهت نوع پوشش خود در دانشگاه ها ضوابط و مقررات را رعایت کنند و این موضوع ارتباطی به مسائل سیاسی و یا دولت ها ندارد و یک اصل کلی است چون ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم.
وی همچنین در پاسخ به سوالی که در مورد ضرورت حمایت از بسیج دانشجویی تاکید کرد:بسیج دانشجویی و سایر تشکل های دانشجویی قانونی در دانشگاه ها باید مورد حمایت قرار گیرند ضمن اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی باید از بالا سر جریانات و جناح های سیاسی به مسائل نگاه کند و نباید رویکرد حزبی و جناحی داشته باشد بلکه باید همه تشکل ها را زیر چتر خود بگیرد.
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.