رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن انتقاد از عارف گفت: ما از آقای عارف انتظار داریم وزن شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را متوازن کند چرا که بسیاری از نیروهای اصلاح‌طلب و شورای هماهنگی را کنار زده‌اند.

عارف وزن شورای سیاست‌گذاری را تعدیل کند/ انتقاد از کنار زدن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس،علی‌محمد غریبانی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان عصر امروز پنج‌شنبه در همایش اصلاح‌طلبان که در کانون توحید تهران برگزار شد، با بیان اینکه ما احساس می‌کنیم در این انتخابات پیروزی از آن ماست اما این سوال را داریم که وزارت کشور چقدر از نیروها و پست‌های دولت قبل را تحویل داده است، اظهار داشت: 60 درصد تشکیلات وزارت کشور، استانداری و فرماندار‌ی‌ها با پست‌های قبلی روی کار مانده‌اند و احمدی‌نژادی هستند.

غریبانی ادامه داد: آیا با این شرایط ما می‌توانیم برای موفقیت امیدوار باشیم؟ هر چند که امیدوارم همه اصلاح طلبان را پیروز ببینیم اما هنوز 75 درصد مدیران کل استان‌ها از طیف قبلی هستند.

غریبانی در بخش دیگری از سخنان خود با خطاب قرار دادن محمدرضا عارف به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: ما نگرانی‌هایی داریم که شاید به گوش شما نرسیده باشد و شاید هم اطلاع ندارید که در استان‌ها بر سر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته انتخاباتی که راه‌اندازی شده بود، چه بلایی آمده است.

این فعال اصلاح طلب طرح این پرسش که مگر خود آقای خاتمی محصول شورای هماهنگی اصلاحات نبود، گفت: ما از آقای عارف انتظار بیشتری داریم و معتقدیم که وزن شورای سیاست‌گذاری باید متوازن باشد و تعدیل شود اما بسیاری از نیروهای اصلاح طلب و شورای هماهنگی را کنار زده اند.

وی بر همین اساس تأکید کرد:‌ما خواستار بازنگری نسبت به اهمیت شورای هماهنگی هستیم چرا که رئیس دولت اصلاحات نیز به تبعیت از شورای هماهنگی تأکید کرده است لذا ما این سوال را داریم که چه فعل و انفعالاتی در کنار زدن شورای هماهنگی به وجود آمده است؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.