رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی با ابلاغ پیام سرشارازاحترام وتاکید برحفظ وحدت و برادری رئیس جمهوری به مردم خواف گفت: وحدت بین برادران شیعه و سنی در این منطقه از خراسان رضوی و دیگر نقاط ایران اسلامی ستودنی است.

معاون رئیس جمهور در خواف : وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی ستودنی است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت در سفر به خواف و حضور در جمع هموطنان اهل سنت این شهرستان افزود: جهان اسلام در برهه حساسی از زمان بسر می برد و در این شرایط بیش از گذشته نیازمند وحدت بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف در کشور هستیم.
وی ادامه داد: وحدت بین امت اسلامی می تواند چهره خشن و بی رحمی را که توسط گروههای تکفیری و تروریستی از اسلام ارائه می شود از بین برود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: امروز همگی نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه برای توسعه کشور در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستیم تا چهره ای مهربان از اسلام و ایران به جهان نشان دهیم.
وی افزود: میراث بزرگی از بشریت به عنوان اسلام در دستان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد لذا وظیفه داریم بیش از پیش در حفظ و حراست از آن تلاش کنیم.
نوبخت همچنین گفت: دولت تدبیر و امید تلاش می کند شرایطی فراهم کند تا رفاه و آسایش بیش از پیش برای همه مردم ایجاد شود
لذا می کوشد تا زمینه عمران و آبادانی شهرستان خواف را که نماد وحدت امت اسلامی و اتحاد بین برادران شیعه و سنی است فراهم کند.
وی افزود: وظیفه اصلی دولت خدمت رسانی به مردم است و بر همین اساس در تدوین بودجه سال 1395 سعی می شود تا زمینه عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.