انباشت آلاینده ها در هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان و تبریز، پیامد استقرار جو پایدار در بیشتر بخش های کشور تا میانه هفته است.

تداوم آلودگی هوای شهرهای پرجمعیت تا دو روز آینده

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد از شامگاه سه شنبه با ورود سامانه بارشی تازه ای از غرب کشور، در این منطقه و نیز جنوب غرب باران خواهد بارید.
سامانه کنونی بارشی، تداوم بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد را برای جنوب، شرق و جنوب شرق کشور و همچنین بارش برف در کوهستان ها را همراه دارد که شدت بارش ها در کرمان و شمال و غرب هرمزگان بیشتر خواهد بود.
با خروج این سامانه از شامگاه امروز (شنبه) تا روز سه شنبه جوی پایدار در بیشتر کشور حاکم می شود.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره دمای هوای تهران گفت: امروز کمینه و بیشینه هوای تهران بین یک تا هشت درجه بالای صفر خواهد بود.
«احد وظیفه» افزود: فردا (یکشنبه) کمینه و بیشینه هوای تهران به یک تا 9 درجه بالای صفر می رسد و بر پایه نقشه های هواشناسی، فردا وضع آسمان تهران کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد پیش بینی شده است.
وی، کمینه و بیشینه هوای تهران برای دوشنبه را بین دو تا 10 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: در این روز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.