اعضای شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف در نامه ای به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع خود را از اقدامات و جدیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برخورد با این قبیل هنجارشکنی ها اعلام کردند.

حمایت قاطع ازجدیت نیروی انتظامی درعرصه مقابله با مفاسد اخلاقی و فرهنگی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، اعضای شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف در نامه خود به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آورده است: همه می دانیم نیروی انتظامی به عنوان حافظ اصلی نظم و امنیت جامعه اسلامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی است و ما درعرصه های گوناگون دفاع از ارزشهای نظام اسلامی شاهد جانفشانی و حضور مقتدرانه پلیس در جامعه هستیم.
این نامه می افزاید، مساله حجاب و پوشش اسلامی به عنوان یکی از شاخصه های تدین و تحقق جامعه دینی و اخلاقی همیشه مورد تأکید مراجع عظام تقلید، خانواده های معظم شهدا، متدینین و دلسوزان نظام بوده و از سوی دیگر در تلاطم موج های ضد دینی و تهاجمات فرهنگی که هر روزه بر جوانان و جامعه ایران تحمیل می شود شاهد حرمت شکنی های مختلفی هستیم.
این روزها شاهد تلاش گسترده معاندین، مخالفین و منافقین در تغییر ذائقه و سبک زندگی اسلامی، پوشش زنان و دختران کشور و سوق دادن جوانان به بی بند و باری و مفاسدی هستیم که در دراز مدت نتیجه ای جز ویرانی بنیان خانواده و ضلالت و گمراهی نخواهد داشت.
در این نامه آمده است: کشف حجاب زنان و دختران در خودروهای شخصی و برخی اماکن و تفرجگاه ها، آرایش ها و پوشش های زننده و غیراخلاقی، بدحجابی ها و بدپوششی های افراطی به مثابه بی پوششی و بی حجابی نمونه های بارزی از این هنجارشکنی های آشکار است.
این نامه می افزاید، این قبح و حرمت شکنی های دینی باعث تکدر خاطر امت حزب الله و انقلابی و وفاداران فرهنگ اصیل اسلامی ، ایرانی و عموم خانواده های متدین و صاحبان اصلی انقلاب شده است.
«جبهه فرهنگی حجاب وعفاف» که متشکل از 200 موسسه رسمی و هزاران فعال فرهنگی مردمی با مأموریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است ضمن تشکر و قدردانی بی شائبه از زحمات شبانه روزی نیروی خدوم و عزیز انتظامی در عرصه مقابله با تهاجمات فرهنگی و مفاسد اخلاقی و فرهنگی، اعلام می داریم از اقدامات و جدیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برخورد با این قبیل هنجارشکنی ها حمایت قاطع می کنیم.
دراین نامه تأکید شده که با محکوم کردن عداوت ها و بی انصافی هایی که نسبت به آن نیروی عزیز در این عرصه می شود و بدون توجه به فضاسازی مسموم رسانه ای و سیاسی که حجاب و پوشش جوانان این مرز و بوم را ملعبه رقابت های سیاسی و جناحی کرده است از شما می خواهیم همچون گذشته با عزم و اراده ای راسخ و با اتکاء به حول و قوه الهی ، با اقدام قاطع و با بهره مندی از قوای موثر آن نیرو در برخورد با این موضوع ، اهتمام لازم را داشته و در راستای اجرای قانون های مصوب در این موضوع برای جلوگیری از گسترش و سرایت این قبیل هنجارشکنی ها به سایر اقشار ، اقداماتتان را با صلابت هر چه بیشتر پیگیری کنید.
دربخش دیگری از این نامه آمده است، جبهه مردمی فرهنگی مستمر در خدمت اهداف متعالی این نیرو بوده و در همه فروض پشتیبانی خود را از اقدامات قانونی عزیزان با جدیت و صلابت اعلام نموده، امید است همه این مجاهدات باعث حراست از دستاوردهای نظام اسلامی و مایه خوشحالی قلب بقیه الله (عجل) و نایب عظیم الشان ایشان رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.