وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهوری در مورد بازسازی مجموعه ورزشی آزادی دستور داد .

گودرزی: رئیس جمهوری درباره بازسازی ورزشگاه آزادی دستور داد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، محمود گودرزی امروز ( دوشنبه ) در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان پشتیبانی فنی مجموعه اهداف پروازی ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه فدراسیون ها نیاز به فضای لازم برای برگزاری تمرینات و مسابقات خود دارند اما به دلیل محدودیت منابع و کمبودها دشوار است که بتوانیم همه نیازهای فدراسیون ها را برطرف کنیم.
وی ابرازامیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک کنند تا امکانات اولیه ای که برای میزبانی مسابقات بین المللی نیاز داریم ، فراهم شود و همچنین مجموعه های ورزشی قدیمی کشور بازسازی شوند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره بازسازی مجموعه ورزشی آزادی گزارشی به هیات دولت ارایه کردم و رئیس جمهوری دستوراتی درباره آن صادر کرد. بازسازی این مجموعه برآورد هزینه شده است و امیدوارم بتوانیم مجموعه ورزشی آزادی را بازسازی کنیم تا از خطرات احتمالی در آینده جلوگیری شود.
وی درباره پیشرفت مراحل ساخت ورزشگاه نقش جهان گفت: در هفته های آینده قرار است به این ورزشگاه سر بزنم و به طور دقیق تری در جریان کار این ورزشگاه قرار بگیرم. شرکت فولاد مبارکه هیچ تاخیری در پرداخت های خود نداشته است و طبق زمان بندی و تفاهم نامه ای که داشته ، پیش رفته ایم. امیدوارم سال آینده این ورزشگاه نیز افتتاح شود.
گودرزی درباره مشکلات مالی فدراسیون ها گفت: فدراسیون هایی که المپیکی هستند و سهمیه می گیرند تاکنون بالای 90 درصد بودجه سالیانه خود را دریافت کرده اند. البته این مسئله به معنی کاهش بودجه دیگر فدراسیون ها نیست و این فدراسیون ها نیز طبق تفاهم نامه ای که امضا کرده اند ،بودجه خود را دریافت می کنند.
وی درباره حاشیه های پیش آمده به دلیل قرار داشتن نام خانواده دبیرکل فدراسیون هندبال در فهرست نفرات اعزامی تیم ملی به اردوی لهستان، گفت: گزارشی غیر رسمی در این باره به من رسیده بود. قطعا تعداد موارد این چنینی زیاد نیست و باید با آن برخورد شود.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا شورای برون مرزی نباید جلوی این اتفاقات را بگیرد؟ گفت: شورای برون مرزی وظیفه خود را درست انجام می دهد. این شورا تعداد نفرات اعزامی یک فدراسیون را تصویب می کند اما اینکه در این فهرست چه کسانی هستند به خود فدراسیون مربوط است.
وی درباره مصاحبه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و اعتراض به بی توجهی دولت به ورزش گفت: به مربیان توصیه می کنم که مشکلات خود را با رئیس فدراسیون مطرح کنند و روسای فدراسیون هم قطعا این مشکلات را رفع می کنند. اینکه افراد مشکلات خود را رسانه ای کنند به فضای موجود لطمه می زند. بهتر است مربیان ابتدا به مدیران خود مشکلات را بگویند و اگر به بن بست رسیدند آن وقت جنجال کنند.
گودرزی درباره صادر نشدن حکم ریاست فدراسیون تنیس روی میز برای مهرداد علی قارداشی گفت: هفته پیش با وی جلسه ای داشتم و به او گفتم که باید استعفای پذیرفته شده خود از شرکت هما ارایه کند زیرا به عنوان یک دو شغله نمی تواند رئیس فدراسیون باشد. در صورتی که استعفای خود را از شغل دیگرش ارایه کند، حکم ریاستش بر فدراسیون صادر خواهد شد.
وی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: من هم مانند دیگر اعضای مجمع یک رای دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.