نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ایادی و مزدوران استکبار چشم دیدن وحدت و اخوت میان امت اسلام را ندارند.

ایادی استکبار چشم دیدن وحدت امت اسلام را ندارند/لزوم تحکیم وحدت

به گزارش قدس انلاین و به نقل از مهر،آیت‌الله مصطفی علما در مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) که روز دوشنبه در شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار داشت: تحکیم رشته‌های وحدت و اخوت در امت اسلام ثمره اجتماعات وحدت آفرین میان اهل تسنن و تشیع به ویژه در مراسم جشن باشکوه میلاد رسول خاتم(ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اتحاد و همدلی امت اسلام را سد محکمی در مقابل ایادی و دست نشاندگان استکبار دانست و گفت: مزدوران ایادی استکبار چشم دیدن وحدت امت اسلام را ندارد.

وی آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیما» را مصداقی بر ضرورت حفظ وحدت و پیروی از سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) دانست و گفت: امت اسلام افتخارش این است که جزء امت واحده پیامبر نور و رحمت(ص) است و باید قدر این داشته‌ها و ارزش‌ها را دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اما پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگوی اخلاق حسنه دانست و گفت: اخلاق و گفتار قرآنی همواره باید مورد توجه همه ما باشد.

آیت الله علما بر لزوم حفظ وحدت میان امت مسلمان تاکید کرد و افزود: رسالت امت اسلام دفاع از اسلام است و همه ما وظیفه داریم راه و روش و اخلاق اسلامی را به جهان ارائه دهیم.

وی رسول گرامی اسلام(ص) را منادی امت اسلام دانست و افزود: پیامبر(ص) مظهر مهربانی و رحمت و عطوفت است و باید پیرو راه و روش حضرت محمد مصطفی(ص) باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.