معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به عصر جنگ نرم، دشمن به‌دنبال عادی‌سازی اهداف خود در استفاده از عوامل نفوذی است.

 دشمن به‌دنبال عادی‌سازی اهداف خود است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار رسول سنایی‌راد شامگاه چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با گذر از دوره دموکراسی و اصلاحات اکنون به‌دنبال عادی‌سازی امور و دستیابی و نفوذ به اذهان عمومی است.

وی با بیان اینکه زمانی اصلاح‌طلبان نیز از این اصلاحات حمایت می‌کردند، عنوان کرد: با فتنه سال 88 برخی اصلاح‌طلبان به اهداف پشت پرده دشمن پی برده در حماسه روز 9 دی شرکت کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر دفعه دشمن با لباس و پوششی جدید ظاهر شده و قد علم می‌کند، متذکر شد: ما باید مواظب ظاهرسازی‌های دشمن برای نفوذ باشیم.

سنایی‌راد با هشدار نسبت به اینکه دشمن با ایجاد هرج و مرج‌ها و اغتشاشات به‌دنبال نابودی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: دشمنان قصد دارند بلوک اسلامی کشور ایران را نابود کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: دشمن به‌دنبال نابودی کشورهای اسلامی همانند یمن، لبنان و ایران بوده و هدف آنها تنها نابودی جمهوری اسلامی نیست.

وی با یادآوری اینکه امروز آمریکا از فتنه‌های گذشته و اشغال کشورهای اسلامی سودی نبرده و به‌دنبال راه‌اندازی جنگ نرم و استفاده از نفوذ در کشورهای اسلامی است، گفت: با توجه به اینکه آمریکا هزینه‌های زیادی برای انجام جنگ سرد پرداخت کرده، به جنگ نیابتی روی آورده و داعش را برای مبارزه با اسلام علم کرده است.

سنایی‌راد همچنین گفت: تکفیری‌ها و داعش نمونه بارز نفوذ دشمن است که ما باید از آن آگاه باشیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن  تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است، اضافه کرد: یکی از بهترین راهکارها برای دستیابی به این هدف استفاده از داعش است.

وی گفت: مسلمانان در زمینه نفوذ و توطئه‌های دشمن باید هوشیار باشند و وحدت خود را مقابل این توطئه‌ها حفظ کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.