معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کسی از امام راحل استکبارستیزتر وجود ندارد، گفت: ‌حالا عده‎ای تحلیل می‎کنند که امام اهل سازش بودند، ولی نباید این حرف‎ها را قبول کنیم.

طرح شو‌رای رهبری برای تضعیف اقتدار ولایت فقیه است/برخی‌ها به بهانه نسبت با امام (ره)‌‌‌ ‌تاریخ را تحریف می‌کنند/‌امام راحل هیچگاه اهل سازش نبودند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سردار علیرضا افشار پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی در جمع مردم و مسئولان شهرستان خوسف که در هیئت حسینی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه یک معنی فتنه آزمایش و امتحان مردم و جوامع است، اظهار داشت: شناختن حق و حقیقت در شرایط ظلمانی، غبار آلود و فریب و فتنه، سخت است.

وی با اشاره به اینکه در آخرت فقط انسان‎ها نیستند که از آنها سئوال می‎شود بلکه از ملت‎ها هم سئوال می‎شود، تصریح کرد: اگر در یک مسیر انحرافی قرار بگیریم همه باید در آن دنیا پاسخگو باشیم.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، فرهنگ انقلاب را عامل اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن از اقتصاد، پیشرفت علمی و قدرت نظامی ما نمی‎ترسد، آنچه از آن می‎ترسد فرهنگ انقلاب است.

افشار با بیان اینکه دشمن از طریق ‌مراجع تصمیم‎گیری همچون مجلس در صدد نفوذ است، تصریح کرد:‌‌ باید در انتخابات مجلس حواسمان را جمع کنیم و ببینیم دشمن از چه کسی خوشش می‎آید.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که می‎توانند بسترساز اهداف دشمن باشند، نگاه لیبرالی و غرب‎گرا دارند و دشمن از آنها برای نفوذ استفاده می‎کند.

افشار خاطرنشان کرد: حتی نیروهای ولایی و حزب‎الهی و ارزشی باید حواسشان را جمع کنند، ممکن است دشمن اطلاعات را طوری به آنها بدهد که به فرمایش مقام معظم رهبری دچار اشتباه محاسباتی شوند یعنی درست صحنه را ارزیابی نکنند و دقیق تصمیم نگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مراقب تحریف حقایق و تاریخ از سوی دشمن باشیم، گفت: دشمن به اسم امام علیه امام کار می‎کنند، اندیشه امام را تحریف می‎کنند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: کسی از امام استکبارستیزتر وجود ندارد و هیچ وقت از دشمن نترسیدند، حالا عده‎ای تحلیل می‎کنند که امام اهل سازش بودند، نباید این حرف‎ها را قبول کنیم.

افشاربا بیان اینکه به بهانه نسبت با امام یا اینکه پیشکسوت انقلاب بوده تحریف تاریخ و اندیشه‎ها صورت می‎گیرد، تاکید کرد: آنهایی منسوب به امام هستند که در خط امام هستند، مثل امام فکر می‎کنند و راه امام را ادامه می‎دهند.  

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: دشمن از کلمات زیبا تفاسیر ناحق می‎کند.

افشار با بیان اینکه محور اصلی نجات ملت، ولی فقیه است که دشمنان آن را به شیوه‎های مختلف زیر سئوال می‎برند، گفت: دشمنان بحث شورایی ‎شدن و نظارت بر رهبری را مطرح می‎کنند و به نوعی می‎خواهند این کانون قدرت و اقتدار ‌ایران را تضعیف کنند، بنابراین حواس‎ها باید جمع باشد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.