فوق‌ستاره بارسلونا پس از گلزنی در پانصدمین بازی‌اش برای این تیم گفت که سال ۲۰۱۵ سالی فوق‌العاده و تماشایی بوده است.

مسی: سال ۲۰۱۵ سالی تماشایی بود و می‌خواستیم حسن ختامش با برد باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، لیونل مسی شب گذشته (چهارشنبه) در پیروزی 4 بر صفر بارسلونا مقابل رئال بیتس، پانصدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا را در حالی انجام داد که موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 33 به ثمر برساند. ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها حالا در رده ششم جدول بازیکنانی است که در تاریخ باشگاه بارسلونا بیشترین بازی را انجام داده‌اند.

مسی در پی برتری بارسا مقابل بتیس گفت: بازی عجیب و پیچیده‌ای بود و سرعت دادن به بازی‌مان دشوار بود. البته همیشه کار پس از چند روز تعطیلات دشوار است. با این حال ما به مهمترین هدف‌مان که همان پیروزی در این بازی بود، رسیدیم.

مهاجم 28 ساله قهرمان اسپانیا و اروپا با اشاره به پنج جامی که این تیم در سال 2015 کسب کرد، عنوان کرد: پیشرفت نسبت به کاری که ما در سال 2015 انجام دادیم، دشوار است، ولی ما می‌خواهیم که این کار را عملی کنیم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم که توانایی پیشرفت و بهتر شدن نسبت به چیزی را که امسال بودیم، دارد.

لیونل مسی که امسال شانس بالایی برای کسب عنوان توپ طلا دارد و برای کسب این عنوان با نیمار برزیلی از بارسلونا و کریستیانو رونالدو پرتغالی رقابت می‌کند، در پایان خاطرنشان کرد: سال 2015، سالی تماشایی بود و می‌خواستیم که این برد (برتری مقابل رئال بتیس) حسن ختامش باشد. در مورد توپ طلا هم چیزی نمی‌دانم و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد.

فوق‌ستاره بارسلونا بین سال‌های 2009 تا 2012 برای چهار سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده است. مسی در 500 بازی از رقابت‌های مختلف که برای بارسا به میدان رفته، 425 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.