شیخ نعیم حسن، شیخ عقل طائفه موحدین دروز لبنان خواستار وحدت تلاش های مسلمانان در رویاروئی با دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و گفت وگو و تفاهم بین کشورهای اسلامی شد.

شیخ عقل طائفه موحدین دروزلبنان خواستارگفت وگو و تفاهم بین کشورهای اسلامی شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، شیخ نعیم حسن روز پنجشنبه در دیدار محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با وی، همچنین بر ضرورت همکاری کشورهای محوری جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران برای رویاروئی با دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وی گفت: کشورهای اسلامی باید با همکاری یکدیگر و ایفای نقشی مثبت برای خاموش کردن آتش جنگ هایی که در بیشتر منطقه شعله ور شده است و همچنین برای رفع ظلم و خشونت از ملت های منطقه تلاش کنند.
شیخ عقل طائفه موحدین دروز لبنان ابراز امیدواری کرد که سال نو مسیحی بشارت دهنده خیر و صلح و پایان همه دردها و ظلم های ملت های جهان اسلام و عرب باشد.
فتحعلی و شیخ نعیم حسن در این دیدار که به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد رسول گرامی اسلام(ص) ، حضرت عیسی مسیح (ع)، امام جعفر صادق (ع) و آغاز سال نو مسیحی برگزار شد، در باره تحولات و اوضاع منطقه و لبنان گفت وگو کردند.
سفیر ایران در لبنان هم بعداز این دیدار در گفت وگوئی کوتاه با خبرنگاران تصریح کرد: در سال جدید برای ملت برادر و کشورعزیز لبنان آرزوی خیر و برکت داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.