قدس آنلاین- تبریز: رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با بیان اینکه اکثر روستاهای در محاصره برف در غرب هشترود و در دامنه کوه سهند واقع شده‌اند، گفت: بارش برف همراه با کولاک راه ارتباطی ۹۰ روستای این شهرستان را مسدود کرد.

۶۰ روستای هشترود در محاصره برف
علیرضا اوشال  اظهار داشت: بارش برف از روز پنجشنبه در منطقه حاکم شده و باعث مسدود شدن راه‌های روستایی شده است.

وی افزود: دیروز راه ارتباطی 40 روستا مسدود شده بود که با کمک و همکاری اکیپ‌های راه و شهرسازی تا عصر راه ارتباطی 20 روستا بازگشایی شد اما از صبح امروز مجددا کولاک به همراه وزش باد شدید باعث مسدود شدن راه‌های روستایی شد.

اوشال گفت: هم اکنون محور هشترود به تبریز در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) به کندی صورت می‌گیرد.

وی افزود: محور هشترود به مراغه نیز بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

اوشال گفت: محورهای هشترود به میانه - قره‌چمن و چاراویماق نیز باز بوده اما در صورت وزش باد و کولاک احتمال مسدود شدن این راه‌ها وجود دارد.

وی گفت: اکثر روستاهای در محاصره برف در غرب هشترود و در دامنه کوه سهند واقع شده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود افزود: همکاران راهداری این اداره در تلاش هستند راه‌های روستایی مسدود شده را هر چه سریعتر بازگشایی کنند و هفت گروه راهداری در نقاط مختلف شهرستان با تجهیزات کامل در حال آماده ‌باش هستند و در صورت نیاز اقدام به بازگشایی مسیرهای برف‌گیر خواهند کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با تاکید بر اینکه رانندگان باید زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، گفت: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها باید از تردد غیرضروری خودداری و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه 141 و شماره تلفن‌های 04152622288 و 04152622129 از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل و بعد اقدام به خروج از منطقه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.