تولیت آستان قدس رضوی گفت: شیخ نمر به جرم عدالت طلبی و حقیقت جویی به شهادت رسید.

آیت‌الله واعظ‌طبسی: شیخ نمر به جرم عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی به شهادت رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت الله عباس واعظ طبسی ظهر امروز در بیانیه‌ای که در تجمع اعتراض آمیز طلاب به اعدام شیخ نمر در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد قرائت شد اظهار داشت: شهادت مجاهد نستوه، عالم عامل و روحانی عالی رتبه شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط عمال مزدور و سفاک وهابیت سعودی قاطبه مسلمانان جهان را داغدار و متاثر کرد.

وی ادامه داد: شیخ نمر مجاهدی وارسته از تبار آزادگان بود که به جرم محبت اهل بیت(ع) رسول الله(ص) و تلاش برای احیا حقایق فراموش شده انسانی و اسلامی بیش از دو سال در زندان خصومت و جهالت حاکمان آل سعود در اسارت و شکنجه به سر برد و مظلومانه به شهادت رسید.

آیت الله واعظ طبسی گفت: این اقدام خباثت بار بر هوشیاری مسلمین جهان خواهد افزود و به فضل الهی و حرمت و قداست خون پاک شهدا روح وحدت و حقیقت طلبی را بیش از پیش در میان جوامع مسلمان خواهد دمید.

وی افزود: آنچه مسلم است تاثیر حقیقت بی بدیل اسلام است که موج بیداری را در میان ملت‌های مسلمان به پیش می‌برد و اینک شیخ زاکزاکی و میلیون‌ها مسلمان نیجریه را به جرم فریاد آزادمنشی و اسلام خواهی به خاک و خون کشیده و شیخ نمر؛ این مجاهد ربانی در عربستان سعودی را نیز به جرم عدالت طلبی و حقیقت جویی به شهادت می رساند.

آیت الله واعظ طبسی گفت: همه این اقدامات مقدماتی برای ظهور دولت عدل الهی و تشکیل حکومت جهانی اسلام بر مدار عدالت و مودت است.

وی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانکاه به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و مراجع عظام تقلید و عموم امت مسلمان در اقصی نقاط جهان، این حرکت مذبوحانه را محکوم و خواهان رسیدگی به این جنایت هولناک آل سعود از سوی دادگاه بین الملل هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.